مجموعه لاغری در میرداماد و کرایولیپولیز

کلینیک لاغری در میرداماد

بهترین راه برای لاغری موضعی سر زدن به کلینیک لاغری در میرداماد می باشد. در هر کلینیک لاغری در میرداماد از روش های مدرن از جمله کرایولیپولیز جهت از بین بردن چربی های اضافی بدن و لاغری موضعی بهره گرفته می شود.

کلینیک لاغری در میرداماد

راهکار کرایولیپولیز برای لاغری انجماد سلول های چربی می باشد که حالتی غیر تهاجمی به حساب می آید. از کلینیک های تخصصی لاغری در میرداماد می توان به کلینیک دکتر سارا بهروان اشاره نمود.

 

لاغری موضعی در کلینیک لاغری در میرداماد

 

دکتر سارا بهروان کلینیک زیبایی میرداماد
دکتر سارا بهروان پوست مو زیبایی لاغری

شما میتوانید جهت ارتباط و مشاوره رایگان با شماره زیر تماس بگیرید

 

و یا در خارج ساعات کاری یا داشتن سوال بر روی لوگو زیر کلیک کنید و مستقیما به واتسآپ مجموعه متصل شوید

مشاوره در واتس آپ

با توجه به مواردی که در بالا بیان شد، شما به کمک دستگاه آنالیز بدن می توانید میزان چربی سالم و ناسالم، چربی های ذخیره شده، شاخص توده بدنی، وزن و … را به دست آورید. البته در آنالیز این دستگاه مواردی همچون سن، جنس، هورمون ها، ژنتیک و … دخیل هستند.

کلینیک لاغری در میرداماد

لاغری موضعی بدون عوارض و با آثار ماندگار از دغدغه های اقشار مختلف جامعه به ویژه خانم ها می باشد. جهت کاهش وزن و لاغری موضعی افراد می توانند با سر زدن به کلینیک های تخصصی در میرداماد خدمات مربوطه را با بهترین کیفیت دریافت کنند. از خدمات مراکز تخصصی لاغری در میرداماد استفاده از دستگاه های مدرن می باشد که از آن میان می توان به کرایولیپولیز اشاره کرد.

کلینیک لاغری در میرداماد کلینیک42

کرایولیپولیز و لاغری موضعی

 

کرایولیپولیز از روش های غیر تهاجمی جهت لاغری موضعی محسوب می شود که جایگزین مناسبی برای عمل های لاغری می باشد.

کلینیک لاغری در میرداماد

در روش کرایولیپولیز سلول های چربی را منجمد می کنند تا به مرور تجزیه شده و از راه های طبیعی از بدن دفع گردد. در روش کرایولیپولیز منجمد شدن سلول های چربی هیچ آسیبی به سلول ها، بافت و پوست محل مورد نظر نمی رساند.  از طرف دیگر کرایولیپولیز نیاز به بستری و دوره نقاهت ندارد.

از کرایولیپولیز در کلینیک های لاغری موضعی در میرداماد برای از بین بردن چربی های نقاط مختلف بدن از جمله شکم و پهلو استفاده می شود. از کرایولیپولیز می توان جهت لاغر کردن بازو، داخل ران، باسن و زیر باسن و … بهره برد. از نکات مهم برای لاغری موضعی با کمک کرایولیپولیز توجه به مراقبت های قبل و بعد از عمل می باشد.

انجام کرایولیپولیز ممکن است با عوارضی همراه باشد که در کوتاه مدت رفع می شود. از عوارض شایع لاغری موضعی با کرایولیپولیز ایجاد تورم و کبودی در محل  عمل می باشد. از دیگر عوارض کرایولیپولیز می توان به بی حسی گذرا در پوست، احساس سوزن سوزن شدن پوست، درد موضعی و … اشاره کرد. از عوارض نادر کرایولیپولیز جهت لاغری موضعی ایجاد سوختگی درجه یک یا درجه دو پوست می باشد.

تصویر دو

از بین رفتن چربی های موضعی در 3 جلسه با کرایولیپولیز

از طریق کلینیک لاغری در میرداماد می توان با چند جلسه انجام کرایولیپولیز چربی های موضعی را به نحو چشمگیری کاهش داد. متخصصین لاغری فعال در کلینیک میرداماد پس از بررسی وضعیت فرد از یک تا چند جلسه کرایولیپولیز جهت رفع چربی های موضعی بهره می برند. به طور معمول با دریافت 3 جلسه کرایولیپولیز می توان لاغری موضعی و رفع چربی های موضعی را مشاهده کرد.

در حال حاضر در میرداماد کلینیک های تخصصی لاغری مشغول فعالیت هستند. از بین بهترین کلینیک لاغری میرداماد می توان به کلینیک دکتر سارا بهروان اشاره کرد. در این کلینیک تخصصی با سالها تجربه در زمینه لاغری انواع خدمات لاغری ارائه می شود که از آن جمله می توان به لاغری با دستگاه کرایو اشاره کرد.

در ادامه فیلمی را مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد با کمک کرایولیپولیز می شود بدون عوارض در عرض چند ماه تا 20 کیلو وزن را کاهش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *