لیزر موهای زائد بعد از مدت چه زمانی نتیجه می دهد

لیزر موهایز زائد صورت اقا

مدت نتیجه لیزر چقدر است! ؟ ، لیزر جزو آن دسته از روش های آرایشی درمانی است که افراد بعضاً شناخت خیلی سطحی نسبت به آن دارند. به همین خاطر در نتیجه دهی آن کمی عجولانه رفتار می کنند. عدم آگاهی از عوامل تأثیر گذار بر نتیجه دهی لیزر موهای زائد، نیز سبب می شود که در مورد این روش، قضاوت نا درستی داشته باشند. اگر شما هم جزو متقاضیان لیزر موهای زائد هستید، پیشنهاد می کنیم قبل از انجام آن، این مطلب را حتماً بخوانید.


عکس های قبل و بعد از لیزر کلیک

درباره مرکز لیزر تهرانپارس بیشتر بدانید+قیمت کلیک


مدت زمان نتیجه دهی لیزر موهای زائد

لیزر کردن مو های زائد می تواند یکی از بهترین روش های حذف مو های زائد بدن باشد. اما اینکه توقع داشته باشید در اولین جلسه، نتیجه ی آن را ببینید و کل مو های زائد در سطح بدن شما از بین برود، توقعی بی مورد است.

زیرا عملکرد کلی لیزر، چنین منطقی را نمی پذیرد. در مجموع باید گفت لیزر موهای زائد فرآیندی نسبتاً زمان بر است. زیرا قرار است فولیکول های مو از بین بروند. برای از بین رفتن و تضعیف این فولیکول ها هم، زمان لازم است.


انتخاب هوشمندانه بهترین مرکز لیزر و دیدن نظرات دیگران

همین هفته شروع به نابودی موهای زائد خود به وسیله لیزر کنید !

تهران و شمال تهران

انتخاب بهترین مراکز لیزر در شمال شرق مرکز و غرب تهران کلیک

مطب لیزر نیاوران در شمال تهران

قبل و بعد از لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد، یک روش درمانی آرایشی است، نه یک معجزه!

افرادی که به جنبه ی درمانی لیزر موهای زائد توجه ندارند و اطلاعاتشان در این زمینه پایین است، انتظاری در حد یک معجزه از لیزر کردن دارند. گاهاً متقاضیانی به مراکز لیزر موهای زائد مراجعه می کنند و بیان می دارد که می خواهند تحت هر شرایطی و در کم ترین زمان ممکن موهای زائد خود را از بین ببرند.

لازم است بدانید سطح عملکرد مطب های مختلف زیبایی با توجه به امکانات و متخصصینی که به کار می گیرد می تواند در نحوه ی نتیجه دهی لیزر موهای زائد تأثیر مستقیم داشته باشد، اما هیچ از آنها نمی توانند برای شما معجزه کنند و تنها با یک جلسه، مو های زائد در سطح بدن شما را به طور کامل از بین ببرند. بنابراین با صراحت گفته می شود که در مورد این روش درمانی برای حذف مو های زائد، باید منطقی برخورد کرد.

لیزر موهایز زائد صورت اقا

👇

ورود به صفحه مرکز لیزر موهای زائد نیاوران کلیک کنید

👆

مدت زمان نتیجه دهی لیزر موهای زائد به چه عواملی بستگی دارد؟

علاوه بر این که، لیزر موهای زائد به صورت کلی، نیازمند زمان می باشد، برخی عوامل نیز در نتیجه ی آن دخیل خواهند بود. یک از عوامل تأثیر گذار بر مدت زمان نتیجه دهی لیزر مو های زائد، جنس پوست و موی افراد می باشد.

لیزر موهای زائد صورت و مدت زمان نتیجه دهی

با توجه به این که افراد مختلف، از این نظر متفاوت هستند، در نتیجه گیری از لیزر، نیز نتایج مختلفی می بینند. عموماً پوست های روشن، و مو های ضخیم و تیره، زودتر تحت تأثیر لیزر قرار می گیرند. علت دیگری در نتیجه گیری از لیزر موهای زائد اثر می گذارد، رعایت نکات قبل از عمل می باشد. عدم آفتاب گرفتن، یکی از این موارد است. سن و جنسیت نیز در این مورد، تأثیر گذار است. با توجه به این که مو های زائد در آقایان ضخیم تر و تیره تر هستند، این گروه، نتیجه بهتری از لیزر می گیرند.

لیزر موهای زائد بعد از مدت چه زمانی نتیجه می دهد

قسمتی از بدن که تحت لیزر قرار می گیرد را نیز از دیگر عوامل دخیل در کاهش یا افزایش مدت زمان نتیجه ی لیزر موهای زائد باید دانست. چرا که چرخه ی رشد مو در قسمت های مختلف بدن، یکسان نیست. مو هایی که در مرحله ی رشد قرار ندارند، توسط لیزر تحت تأثیر قرار نمی گیرند، به همین خاطر، با فعال شدن آنها در جلسات مختلف، باید از بین بروند.

تعداد حداقلی جلسات مورد نیاز برای نتیجه دهی لیزر موهای زائد

کم ترین تعداد جلساتی که برای نتیجه دهی مطلوب لیزر کردن موهای زائد لازم است، شش جلسه می باشد. تعداد این جلسات طبق شرایط هر فرد و با صلاح دید پزشک، افزایش می یابد. البته در هر جلسه، از تراکم مو های زائد، کاسته خواهد شد اما نتیجه مطلوب پس از گذراندن تعداد جلسات لازم دیده می شود. البته باید بدانید این جلسات باید در طول سال یک یا دو بار تکرار شوند. این مورد، توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تعیین شده است.

لیزر تهرانپارس برای از بین بردن موهای زائد در شرق تهران یکی از مراکز معتبری است که میتوانید برای همیشه از شر موهای زائد رها شوید.

برای دیدن همه مراکز لیزر در تهران به صفحه مراکز لیزر در تهران مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *