تزریق بوتاکس برای درمان افتادگی نوک بینی

رفع افتادگی نوک بینی با بوتاکس

تزریق بوتاکس برای درمان افتادگی نوک بینی ; آشنایی با روش تزریق بوتاکس برای رفع افتادگی نوک بینی ، رفع افتادگی نوک بینی با تزریق بوتاکس فرد را از عمل جراحی بینی با هزینه بسیار بی نیاز می کند.

رفع افتادگی نوک بینی برای برخی از افراد بسیار اهمیت دارد، زیرا علاوه بر اینکه زیبایی چهره فرد را تحت تاثیر قرار می دهد، می تواند عملکرد تنفسی را نیز دچار اختلال کند. بینی به دلیل قرار گرفتن در مرکز صورت، نقش بسزایی در تعیین زیبایی چهره افراد، دارد.

ارزیابی دکتر جراح از وضعیت و شرایط بینی

افتادگی بینی یکی از شایع ترین مشکلات بین افراد مختلف است که، برای رفع این مشکل روش های مختلفی وجود دارد، که با توجه به نوع مشکل، هر یک از روش های درمان و یا جراحی می تواند مفید باشد به شرط اینکه با مشاوره پزشک با تجربه صورت گیرد.

تخفیف هایفوتراپی تهران

 

رفع افتادگی نوک بینی با بوتاکس

درباره تزریق بوتاکس بیشتر بدانید کلیک کنید


❓دلایل افتادگی بینی

 

 یکی از دلایل افتادگی در نوک بینی می تواند، ضعف غضروف نوک بینی باشد، زیرا نوک بینی توسط غضروف خارجی و رباط های متصل به آن نگهداری می شوند و ضعف در این مناطق، باعث افتادگی نوک بینی نیز می شود.

 

از دیگر دلایل افتادگی نوک بینی به افزایش سن می توان اشاره کرد که این مشکل به مرور و به علت شل شدن بافت ها و عضلات در بینی و چهره اتفاق می افتد.

 

رفع افتادگی نوک بینی با بوتاکس

آسیب دیدگی و ضربه نیز، از شایع ترین دلایل افتادگی بینی هستند که معمولا بسیاری افراد به آن دچار می شوند و گاهی اوقات تنها یک ضربه می تواند باعث افتادگی و اختلال در ظاهر و خصوصا عملکرد تنفسی بینی شود.

در مواردی نیز افتادگی بینی زمینه ارثی و ژنتیکی دارد و این افراد معمولا از همان دوران کودکی این عارضه را همراه خود دارند. از عوامل دیگر نیز می توان به پوکی استخوان و ضعف در قسمت استخوان بینی اشاره کرد.

 

تلفن گویا مطب42 جهت مشاوره با متخصصین پوست مو

تماس و مشاوره


رفع افتادگی نوک بینی با بوتاکس

تزریق بوتاکس برای درمان افتادگی نوک بینی

 برای رفع افتادگی نوک بینی راه های مختلفی وجود دارد. روش هایی مانند عمل های جراحی، تزریق ژل، تزریق بوتاکس و … که بنا بر تشخیص پزشک می توانند برای بیمار مفید باشند.

 

در مواقعی که فرد، برای جراحی مشکلی داشته باشد و یا اختلال در نوک بینی کوچک و جزئی باشد معمولا پزشکان روش تزریق بوتاکس را پیشنهاد می کنند. این روش، بین روش های جراحی بینی محسوب نمی شود و به آن عمل زیبایی گفته می شود و در افرادی که هنگام خندیدن یا تغییر حالت چهره، احساس می کنند نوک بینی دچار افتادگی می شود تاثیر بهتری دارد.

 

برای رفع افتادگی نوک بینی در مواردی که افتادگی خفیف باشد، پزشک متخصص می تواند با تزریق چند واحد بوتاکس، پایین افتادگی بینی را رفع کند. در این روش بوتاکس در عضله پایین برنده بینی با احتیاط تزریق می شود. و پزشک باید مراقب عضلات لب  نیز باشد تا تزریق بوتاکس بدون عوارض باشد.

 

میزان موفقیت در این روش، به مهارت شخص تزریق کننده و همچنین به طول و قدرت عضله پایین برنده ی پره بینی بستگی دارد. در رفع افتادگی نوک بینی تاثیر و ماندگاری بوتاکس موقت است و می توان گفت حدود 4 الی 5 ماه ادامه دارد و بعد از این مدت باید تزریق بوتاکس دوباره انجام شود تا ماندگاری بلند مدت را به دنبال داشته باشد.

رفع افتادگی نوک بینی با بوتاکس


❌عوارض تزریق بوتاکس :

 

قبل از بوتاکس بینی توصیه می شود که رفع افتادگی نوک بینی ، نزد مطب های معتبر و پزشکان مجرب انجام گیرد تا از عوارض احتمالی مانند افتادگی پلک، افتادگی ابرو و … پیشگیری شود. از عوارض بوتاکس می توان به سرخ شدن محل تزریق، همراه با کمی احساس درد اشاره کرد، که این اتفاق طبیعی است و می توان با کمپرس یخ آن را برطرف کرد.

 

همچنین توصیه شده است فرد بوتاکس کننده تا 24 ساعت ورزش سنگین انجام ندهد و استحمام نیز تا یک روز، برای افراد ممنوع می باشد. و فراموش نکنید تزریق بوتاکس برای خانم های باردار، کاملا ممنوع است.

 

هزینه تزریق بوتاکس :

 

هزینه بوتاکس بینی به کیفیت بوتاکس بستگی دارد هر چقدر بوتاکس به کار رفته با کیفیت تر باشد قیمت بالاتر است و قاعدتا نتیجه به دست آمده نیز بهتر خواهد بود.

 




تزریق بوتاکس برای درمان افتادگی نوک بینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *