دستگاه ال پی جی برای لاغری

دستگاه ال پی جی برای لاغری

استفاده از دستگاه ال پی جی (LPG) برای لاغری موضعی ، یکی از جدید ترین متد های از بین بردن بافت چربی می باشد. این روش درمان با استفاده از دستگاه مخصوصی انجام می گیرد که مورد تایید سازمان FDA می باشد و همچنین با نام های لیپوماساژ و اندرمولوژی نیز در دنیا پزشکی شناخته می شود.

دستگاه ال پی جی چیست؟

دستگاه ال پی جی، یکی از جدید ترین دستگاه های از بین برنده بافت چربی و چاقی موضعی می باشد. با استفاده از این دستگاه، فرآیندی به نام لیپوماساژ انجام می گیرد که در شکستن سلولیت های بدن موثر می باشد.

این دستگاه، غلتک های مکانیکی مخصوصی دارد که بر روی نقاطی از بدن که قرار است درمان شوند، قرار می گیرند. البته مراجعه کننده قبل از استفاده از این دستگاه، باید لباس مخصوصی را بپوشد.

غلتک های ال پی جی، فرآیندی مشابه با ماساژ را انجام می دهند تا خونرسانی را یه بافت مربوطه افزایش داده و سلول های چربی را آزاد نماید.

دستگاه ال پی جی برای لاغری

جهت دیدن

مراکز و سالن های لاغری دارای دستگاه ال پی جی بر روی لینک زیر کلیک کنید

مراکز لاغری موضعی در تهران

ماساژ لاغری در شرق تهران

مزایای استفاده از دستگاه ال پی جی برای لاغری موضعی

باید بدانید که تنها مزیت دستگاه ال پی جی برای لاغری نیست، بلکه استفاده از این دستگاه تولید الاستین و کلاژن پوست را افزایش می دهد و به عنوان یک روش جوانسازی نیز شناخته می شود. این دستگاه پس از نابود کردن پیوند محکم بین سلول های چربی و از بین بردن آن ها، از شل شدن ناحیه درمان جلوگیری می کند و موجب کاهش سلولیت می شود.

همچنین با تحریک کلاژن سازی در پوست، پوستی شفاف تر و نرم تر را فراهم می آورد و به جذاب تر شدن خطوط بدن نیز کمک می کند. از دیگر مزایا استفاده از دستگاه ال پی جی برای لاغری موضعی، این است که مایع لنفاوی را تخلیه می کند و با خونرسانی به بافت ها، تنش های عضلانی را کاهش می داد.

در نهایت نیز با ایجاد آرامش در عضله های بدن، موجب بهبود کیفیت خواب می شود.

دستگاه ال پی جی برای لاغری

عوارض و ممنوعیت های استفاده از دستگاه ال پی جی برای لاغری موضعی

لازم است بدانید که درمان با دستگاه ال پی جی برای لاغری موضعی، یک روش غیر تهاجمی می باشد و از این جهت عوارض بسیار اندکی را در برخی از مراجعه کنندگان نمایان می سازد. ایجاد کبودی و قرمز و یا پارگی مویرگ، از عوارض جانبی این روش درمان می باشد.

توجه داشته باشید که این روش برای افراد دارای عفونت های پوستی، بیماری های التهابی، سرطان، بیماری های خونی و تبخال ممنوع می باشد و افرادی که دارای دیابت و کم کاری تیروئید هستند یا به تازگی جراحی زیبایی انجام داده اند، لازم است که قبل از انجام این روش با پزشک مشورت کنند.

دستگاه ال پی جی برای لاغری

تعداد جلسات لازم برای لاغری با دستگاه ال پی جی

تعداد جلسات برای استفاده از دستگاه ال پی جی برای لاغری موضعی، متناسب با هر نوع مراجعه کننده، متفاوت می باشد. اما به طور کلی بهتر است که در ماه اول ۲ الی ۳ جلسه این فرآیند انجام گیرد و در ماه های بعدی یک جلسه نیز کفایت می کند. تغییرات پس از گذشت ۷ جلسه کاملا مشهود است.

اما برخی از مراجعه کننده ها نتایج را پس از ۱۶ الی ۲۰ جلسه مشاهده می کنند. استفاده از این دستگاه تا زمانی ادامه می یابد که مراجعه کننده به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کند.

جوانسازی و لاغری موضعی

دستگاه ال پی جی برای لاغری

هزینه لاغری موضعی با دستگاه ال پی جی

به طور کلی درمان با دستگاه ال پی جی برای لاغری موضعی، نسبت به سایر روش ها هزینه بیشتری دارد اما مسلما نتیجه قطعی تری را رقم می زند. توجه داشته باشید که هزینه کلی این روش به تعداد جلسات و همچنین ناحیه تحت درمان بستگی دارد که علاوه بر این ها، دستمزد اپراتور و پزشک دستگاه نیز به صورت جداگانه دریافت خواهد شد.

سوالات متداول

دستگاه ال پی جی برای کدام ناحیه از بدن مورد استفاده قرار می گیرد؟
دستگاه ال پی جی برای صورت، باسن، ران ها، شکم، پهلو ها، بازو ها و به طور کلی هر قسمت از بدن که دارای چربی موضعی باشد، موثر است.

مدت زمان درمان در هر جلسه با دستگاه ال پی جی چقدر طول می کشد؟
مدت زمان درمان در هر جلسه بستگی به میزان چربی ناحیه درمان و همچنین مهارت اپراتور دارد. اما به طور کلی حداقل ۳۵ دقیقه و حداکثر ۵۰ دقیقه برای هر جلسه لازم است.

درمان با استفاده از دستگاه ال پی جی برای کدام گروه سنی و جنسیتی مناسب می باشد؟
از آن جایی که این روش عوارض بسیار کمی دارد برای از بین بردن چربی های سنین مختلف استفاده می شود. اما بهتر است که افراد زیر ۲۰ سال از آن استفاده نکنند. همچنین این روش هم برای زنان و هم برای مردان کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *