ژل گونه چیست ؟

ژل گونه چیست

 

داشتن استخوان گونه ی برجسته در جذاب و زیبا بودن چهره بسیار تاثیر گزار است و افراد بسیاری برای افزایش جذابیت به سراغ روش های مختلف برای افزایش حجم و جوان کردن پوست در گونه ها می روند.

ژل گونه چیست

ژل های تزریقی چند عامل مهم را برای کسانی که از آنها استفاده می کنند هدیه می کنند ، از رفع چین و چروک های صورت تا رفع خطوط ریز و درشت در کنار حجم دهی و فرم دهی مجدد به گونه ها یا هر قسمت دیگری از صورت از تاثیرات تزریق ژل می باشد.

در ادامه سعی شده به سوالات مختلفی مانند اینکه ژل گونه چیست و انواع ژل گونه چیست پاسخ داده شود و در کنار آن بهترین متخصصین زیبایی را در هر منطقه ای از تهران با آدرس و شماره تماس در سایت کلینیک قرار داده ایم.

مراکز تزریق ژل در تهران کلیک

ژل گونه چیست؟

از ژل گونه برای برجسته سازی گونه ها استفاده می شود و روشی است که نیازی به جراحی ندارد.ژل های تزریقی در نواحی مثل گونه و چانه با تغییر فرم و شکل به جوانسازی پوست کمک می کنند.

در تزریق ژل گونه از سوزن های بسیار نازکی استفاده می شود که در محل تزریق با کرم های بی حس کننده ، بی حسی موضعی ایجاد می شود.با اینکه سوزن های استفاده شده هیچ درد و ناراحتی را ایجاد نمی کنند اما از بی حسی استفاده می شود تا احتمال هیچ دردی برای بیمار وجود نداشته باشد.

ژل گونه چیست

حجمی که با تزریق ژل در صورت ایجاد می شود ظاهر صورت را جوان و شاداب تر کرده و پوست را عاری از چین و چروک و لطیف و با طراوت می کند.

مطالب مرتبط

مقایسه تزریق چربی و ژل به گونه برای برجسته سازی و فرم دهی گونه

سوالات رایج درباره پروتز گونه

بهترین روش های داشتن گونه برجسته

زاویه سازی صورت با ژل

تزریق چربی به گونه

امروزه انواع گوناگونی از ژل ها برای برجسته کردن گونه ها وجود دارد و از پرطرفدارترین روش ها برای زیبا کردن دوباره گونه ها می باشد.مقدار ژل تزریقی در هر بیمار با توجه به حجم از دست رفته در گونه و اندازه ی صورت فرد متفاوت است.

عمل تزریق ژل یک فرآیند ساده است که در کلینیک های زیبایی انجام می شود.در تزریق چربی گونه از چربی بدن بیمار استفاده می گردد که مزایای زیادی ایجاد می کند اما در عین حال می تواند باعث شود پوست به مدت طولانی کبود شود.

ژل گونه چیست

ماندگاری ژل گونه

به طور کلی تزریق ژل گونه می تواند تاثیرات بلند مدت داشته باشد اما برخی شرایط و متغییر ها بر ماندگاری آن موثر است اگرچه برای حفظ ماندگاری طولانی مدت باید درمان را استمرار بخشید.ماندگاری تزریق ژل و چربی گونه از چندماه تا چندسال می تواند متغیر باشد و در بیشتر موارد ماندگاری به تخصص و تجربه پزشک ، نوع ژل و محل تزریق بستگی دارد.

از انواع مختلف ژل گونه می توان نوع پریمیوم را نام برد که در زیر پوست محل مورد نظر تزریق می شود.این نوع ژل با پر کردن فضای خطوط و چین و چروک ها ضمن از بین بردن آنها به پوست حجم بخشیده و پوست را سفت و محکم می کنند.

برخی از انواع ژل های دیگر هم وجود دارند که به نواحی عمیق تر در پوست تزریق می شوند و به کلاژن سازی پوست کمک می کنند.انتخاب ژل تزریقی به ویژگی های صورت هر فرد و نظر پزشک بعد از بررسی بستگی دارد.

بهترین دکتر تزریق ژل در تهران کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *