پاک کردن تاتو با لیزر

تاتو و پاک کردن تاتو با لیزر

پاک کردن تاتو و خالکوبی با لیزر ; پاک کردن تاتو یکی از دغدغه های جامعه امروز تبدیل شده افرادی که شغل دولتی دارند و یا میخواهند ابروی خود را هم بکارند به سمت از بین بردن تاتو های بدن و ابروی خود هستند. این روش با استفاده از لیزر پاک کردن تاتو اتفاق میافتد و در آن بسیار کم بمیباشد.

در مرکز لیزر پاکسازی تاتو قاصدک قیمت پاک کردن تاتو ابرو 800 تا 1 میلیون تومان براورد میشود. برای اینکه از مرکز قاصدک مشاوره رایگان درباره لیزر پاک کردن تاتو و خالکوبی دریافت کنید میتوانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.

برای اینکه بدانید پاک کردن تاتوی صورت ابرو و بدن با لیزر به چه طریقی انجام میشود حتما تا انتها متن را بخوانید.

پاک کردن تاتو با لیزر

استفاده های لیزر پاک کردن خالکوبی

  • پاک کردن تاتو ابرو
  • پاک کردن تاتو بدن

02122141732

09126868501

مشاوره رایگان مرکز زیبایی قاصدک در زعفرانیه

تاتو یا خالکوبی از دیرباز وجود داشته و قدمت آن به 12 هزار سال قبل از میلاد مسیح می رسد. در حال حاضر تاتو همچنان یکی از کارهای پرطرفدار در بین مردم به ویژه قشر جوان می باشد.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

تاتو با استفاده از یک ابزار خاص که حاوی سوزن است صورت می گیرد. به کمک سوزن جوهر به یک میلی متری پوست انتقال می یابد که باعث میشود رنگ آن ثابت و بدون تغییر بر روی پوست باقی بماند.  در این مقاله برای پاک کردن تاتو با لیزر به موارد زیر اشاره میشود.

  • سوال و جواب درابره از بین بردن تاتو با لیزر
  • بهترین دستگاه برای از بین رفتن دائمی تاتو
  • روش های جایگزین

افرادی که تاتو انجام می دهند بعد از مدتی ممکن است بخواهند آن را پاک کنند و با اینکه حتی بعضی از افراد ممکن است به خاطر عدم آشنایی با نحوه پاک کردن خالکوبی به سراغ همچین کارهایی نروند.

روش های مختلفی برای حذف آن وجود دارد که به راحتی می توانید به کمک آنها خالکوبی با شکل های متفاوتی را امتحان کنید.

پاک کردن تاتو با لیزر

لیزر خالکوبی برای پاک کردن خالکوبی و تاتو کلیک

تماس و مشاوره با مرکز زیبایی قاصدک

02122141732

09126868501

پاک کردن تاتو با دستگاه لیزر Q-Switched

 

لیزر Q-switched یک روش درمانی کاربردی و موثر که برای از بین بردن لکه های قهوه ای ناخواسته، کک و مک و خالکوبی از روی پوست استفاده می شود. این دستگاه باعث جوان سازی پوست و تقویت لایه های زیرین آن می شود. لذا به شما یک پوست طبیعی براق می بخشد،

عکس قبل وبعد لیزر تاتو

همچنین این درمان توسط متخصصان در سراسر جهان برای بیماران دارای پوست چروکیده توصیه می شود. از اواخر دهه 90 لیزر Q-switched برای از بین بردن خالکوبی مورد استفاده قرار گرفت و از آن زمان تاکنون این فناوری بسیار پیشرفت کرده است تا سریعتر جای تاتوهای حک شده بر روی پوست از بین برود و نتایج بهتری برای طیف وسیع تری از رنگ های جوهر و رنگ پوست بدست آورد.

لیزر Q-switched تنها فناوری است که قادر است به غشای میانی پوست نفوذ کند و باعث تخریب و تجزیه جوهر تاتو شود، بدون اینکه به بافت پوست اطراف ناحیه تاتو شده آسیب برساند.

 

مقایسه سایر روش ها با این دستگاه برای پاک کردن تاتو با لیزر

 

پاک کردن تاتو با لیزر ; سایر روش ها در مقایسه با کارایی این دستگاه یا توانایی دستیابی و از بین بردن جوهر را ندارند و یا به پوست آسیب زیادی می رسانند و در نتیجه باعث زخم می شوند. لیزرهای کیوسوییچ بسیار بی نظیر هستند زیرا از یک پالس شدید انرژی نور استفاده می کنند که بسیار قدرتمند و مختصر است.

 

از آنجا که انرژی برای مدت زمان کوتاهی در پوست باقی می ماند، پوست به اندازه کافی گرم نمی شود تا دچار آسیب بافتی شود. با این حال، چون میزان انرژی بسیار شدید است، لذا جوهر تاتو با جذب نور، بلافاصله به قطعات کوچکتر تبدیل می شود. پس از لیزر درمانی، جوهر تاتو که خرد می شود با فرایندهای ایمنی طبیعی بدن از بین می رود.

استفاده از دستگاه لیزر Q-switched برای پاک کردن تاتو

تماس و مشاوره مرکز زیبایی قاصدک

02122141732

09126868501

ارسال انرژی با دستگاه لیزر Q-switched

 

لیزر Q-switched با ارسال انرژی سبک به خالکوبی کار می کند تا جوهر تاتو را خرد کند. از آنجا که رنگ های مختلف جوهر تاتو، نور را به طور متفاوتی جذب می کنند، انواع مختلفی از لیزرهای کیوسوئیچ برای درمان رنگ های مختلف تاتو وجود دارد.

محبوب ترین لیزر برای پاک کردن خالکوبی لیزر Q-switched Nd: YAG می باشد، زیرا در طول پاکسازی رنگ های جوهر، دو طول موج نور (1064 نانومتر و 532 نانومتر) تولید می کند.

طول موج 1064 نانومتر رنگ های تیره تر مانند سیاه، آبی، سبز و بنفش را مورد هدف قرار می دهد در حالی که طول موج 532 نانومتر رنگ های روشن تر مانند قرمز، نارنجی، زرد و صورتی را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

کاهش تعداد جلسات با این دستگاه لیزر

 

با این دستگاه حتی ممکن است تعداد جلسات لازم برای از بین بردن خالکوبی کاهش یابد. برخی از سایه های سبز و آبی مانند سبز آهکی و فیروزه ای و برخی جوهرهای سیاه سنتی، در برابر درمان با طول موج 1064 نانومتر مقاوم می باشند.

برای این رنگ های نادر که در حدود 5-10٪ از خالکوبی ها وجود دارند، طول موج سوم طراحی شده که برای درمان جوهرهای مقاوم مفید است.

لیزرهای یاقوتی Q-switched، که طول موج 694 nm تولید می کنند ، یک انتخاب قابل اعتماد و مطمئن است که برای هدف قرار دادن سایه های مقاوم در برابر جوهر مناسب است.

آشنایی با روش های جایگزین برای پاک کردن تاتو

 

برای پاک کردن خالکوبی روش های مختلفی وجود دارد که لیزر کردن یکی از آن روش ها می باشد. در این میان افرادی که تمایل به لیزر ندارند می توان از روش جایگزین دیگری مانند اسید گلیکولیک استفاده نمایند.

البته در این روش خالکوبی به طور کامل حذف نمی شود و تنها می توانید رنگ آن را تا حدودی کمرنگ کنید.

حتی ممکن است در روش پاکسازی به کمک اسید گلیکولیک، در مرحله ای خاص به لیزر درمانی مراجعه کنید.

همچنین در روش نامبرده مراقبت های پس از درمان نیز به مراتب پیچیده تر از روش لیزر می باشد. چون ناحیه مورد نظر را باید خشک نگه دارید تا تاول های ایجاد شده در طول درمان به مرور زمان از بین بروند.

 

مناسب بودن روش لیزر برای پاک کردن تاتو در مقایسه با دیگر روش ها

 

از طرفی دیگر یکسری کرم های رفع خالکوبی، که اکنون بصورت آنلاین و در فروشگاه ها به فروش می رسند، فقط کرم سفید کننده بسته بندی شده ای هستند که از آنها هم می توانید استفاده نمایید.

این کرم ها ممکن است باعث کمرنگ شدن جوهرهای خالکوبی شوند ولی به اندازه لیزر کاربرد ندارند.

 

تعداد جلسات لازم برای پاک کردن تاتو 

 

-تتوهایی که تک رنگ، سطحی و ساده هستند و یا به عبارتی آماتور می باشند دوره درمان به مدت 1-10 جلسه در نظر گرفته می شود.

-برای تتوهایی که پیشرفته کار شده اند یعنی رنگی و عمیق می باشند 5-20 جلسه کافی می باشد. همچنین در هر دو حالت جلسات به مدت 4-6 هفته از هم فاصله خواهند داشت.

پاک کردن تاتو با لیزر

آیا پاک کردن تاتو با لیزر دردناک است؟

 

در حالت کلی، حذف خالکوبی با لیزر چندان دشوار نمی باشد و بیشتر بیماران در طول درمان نیازی به بیهوشی ندارند اما گاهی اوقات برداشتن تاتو بدون بیهوشی بسیار دردناک است، بنابراین از قبل باید بی حس نمود. بسته به محل تاتو، ممکن است بخواهید از قبل کرم بی حسی موضعی استفاده کنید.

 

بلافاصله پس از درمان، از کیسه یخ برای تسکین ناحیه تحت درمان استفاده کنید و برای محافظت از آن یک کرم یا پماد و آنتی بیوتیک مصرف نمایید. همچنین آن قسمت از بدن که تحت درمان است را به هنگام بیرون رفتن ضد آفتاب بزنید.

پاک نشدن جای تاتو حتی با لیزر در تاتوهای عمیق

عوارض لیزر پاک کردن تاتو

 

-بعد از لیزر ممکن است که محل درمان دچار عفونت شود و یا به احتمال خیلی کم جای آن به خوبی از پوست شما نرود.

 

-تاتوهایی مانند تاتوی ابرو، خط چشم و یا خط لب در جلسه های اولیه پاکسازی ممکن است که به رنگ تیره شوند اما به سپری کردن تعداد جلسات بیشتر به مرور زمان کمرنگ خواهند شد.

 

-بعد از انجام لیزر، ممکن است رنگ قسمتی از پوست که لیزر شده در مقایسه با رنگ قسمت های دیگر بدن روشن تر یا تیره تر گردد که به این حالت یا هایپوپیگمنتیشن گفته می شود.

 

-افراد متخصص در این کار، لیزر درمانی را برای افرادی که به طور طبیعی پوست تیره دارند توصیه نمی کنند، چون لیزر می تواند به رنگدانه های طبیعی موجود در پوست های تیره آسیب جدی وارد نماید که همان حالت هایپوپیگمنتیشن یا رنگ پریدگی پوست رخ خواهد داد.

تماس و مشاوره مرکز زیبایی قاصدک

02122141732

09126868501

هزینه پاک کردن تاتو بالیزر چقدر می باشد؟

هزینه پاک کردن تاتو یا خالکوبی یک میلیون تومان است.

با لیزر درمانی می توان انواع مختلف تاتوهای طراحی شده بر روی بدن و پوست را به طور کامل پاک نمود. هزینه لازم برای پاکسازی بستگی به گستردگی ناحیه ای که تاتو شده است دارد. که حدود یک میلیون تومان میباشد.

هرچه سطح بیشتری از بدن را در برگیرد به مراتب به هزینه بیشتری نیز نیاز خواهد داشت. لذا بسته به فرد متخصص در کار پاکسازی با لیزر و همچنین تعداد جلسات مورد نیاز، هزینه پاک کردن خالکوبی هم متغیر خواهد بود.

پاک کردن تاتو با لیزر و چگونگی از بین رفتن تاتو با لیزر

 

از بین بردن تاتو با لیزر یکی از گزینه های واقعی برای پاک کردن خالکوبی ناخواسته و بدون زخم است. تا همین اواخر، گزینه اصلی برای از بین بردن تاتو، عمل جراحی بود که علاوه بر هزینه بر بودن، باعث ایجاد زخم و جای زخم های زیادی بر روی بدن می شد..

روش پاک کردن تاتو با لیزر درد و بهترین روش

لیزرها با تخریب رنگدانه ها با یک پرتو نور با شدت زیاد، خالکوبی ها را از بین می برند. خالکوبی مشکی یکی از رنگ های مورد توجه در بین دوستداران خالکوبی می باشد زیرا رنگدانه های سیاه تمام طول موج های لیزر را جذب می کند و به راحتی قابل پاک کردن است.

رنگ های مختلف در لیزر تاتو

سایر رنگ ها را فقط می توان با لیزرهای انتخاب شده بر اساس رنگ رنگدانه از بین برد. در ابتدا بهتر است که یک مشاور متخصص و آموزش دیده را برای این کار ترجیح دهید اینکه آیا می تواند خالکوبی شما را ارزیابی کند و در مورد روند کار به شما نیز مشاوره دهد. تعداد روش های درمانی شما به سن، اندازه و رنگ تاتو بستگی دارد.

رنگ پوست شما و همچنین عمق رنگدانه خالکوبی نیز در روش برداشتن تاثیر خواهد داشت.

تمایل جوانان به حک کردن تاتو بر روی پوست

پاک کردن تاتو با لیزر عکس قبل وبعد

در طول دوره حذف خالکوبی به کمک لیزر به شما یک جفت محافظ چشم داده می شود. سپس تکنسین واکنش پوست شما را در برابر لیزر آزمایش می کند تا موثرترین طول موج را تعیین کند.

تکنسین از لیزر برای عبور پالس های نور شدید از لایه های بالایی پوست شما استفاده می کند که فقط توسط رنگدانه تاتو جذب می شود.

تاتوهای کوچکتر به پالس کمتری احتیاج دارند در حالی که در خالکوبی های بزرگتر، تعداد دفعات پالس بیشتر است. پس از هر بار دوره ویزیت، خالکوبی شما باید به تدریج روشن تر شود. 

پاک کردن تاتو با لیزر عکس توضیحات بهترین دستگاه

تماس و مشاوره مرکز پاک کردن تاتو تهران

تماس و مشاوره مرکز زیبایی قاصدک

02122141732

09126868501

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *