مرکز پاکسازی و جوانسازی پوست در سهروردی

مرکز پاکسازی و جوانسازی پوست در سهروردی کلینیک زیبایی ونوس طلایی با سالها سابقه در زمینه خدمات زیبایی پاکسازی با انواع روش های مناسب پوست

  • اسکراب های گیاهی
  • دستگاه میکرودرم
  • میکرونیدلینگ
  • مزونیدلینگ
  • مزوتراپی
  • تزریق ژل جالپرو
  • تزریق مزوژل و …

یکی از مراکز پاکسازی و جوانسازی پوست تهران دارای دستگاه میکرودرم و میکرونیدلینگ برای

  • پاکسازی و جوانسازی پوست
  • از بین بردن جای جوش
  • از بین رفتن جای لک
  • روشن شدن پوست

جوانسازی و پاکسازی پوست در سهروردی

کلینیک پوست مو زیبایی ونوس طلایی

کلینیک زیبایی ونوس طلایی

کلینیک زیبایی ونوس طلایی12

دیدن گالری عکس و تماس کلیک

میکرودرم در تهران و میکرونیدلینگ در تهران یکی از محبوبترین خدمات زیبایی به حساب میآید.

یکی از روش های زیبایی بسیار پرکاربرد در کلینیکی های زیبایی استفاده از روش میکرودرم برای جوانسازی پوست می باشد. فرایند جوانسازی پوست یکی از مهم ترین دغدغه های است که خانم ها درگیر آن می باشند. همانطور که از اسم آن پیداست پروسه جوانسازی فرایند وابسته به سلول های پوستی می باشد.

 

 

خدمات زیبایی میکرودرم در سهروردی 

یکی از روش های زیبایی بسیار پرکاربرد در کلینیک های زیبایی استفاده از روش میکرودرم برای جوانسازی پوست می باشد. فرایند جوانسازی پوست یکی از مهم ترین دغدغه های است که خانم ها درگیر آن می باشند. همانطور که از اسم آن پیداست پروسه جوانسازی فرایند وابسته به سلول های پوستی می باشد. یعنی اینکه شما باید از روش هایی استفاده کنید که سلول ها را تحریک کرده که خود پروسه ای جوانسازی را انجام دهند. به طور کلی وجود دو فاکتور سبب می شود تا سلول ها به سمت جوانی بروند. این دو فاکتور شامل :

 

  • حذف سلول های مرده و زائد که سبب افزایش مواد زائد در سلول های زنده می شوند.
  • افزایش مواد مورد نیاز برای رشد و جوانی سلول ها

خبر خوب این است که در روش میکرودرم هر دو این فاکتورها برای پوست شما  فراهم می شود. با توجه به اینکه پروسه ای میکرودرم در سهروردی زیر نظر پزشک متخصص صورت می گیرد، در نتیجه بدون اینکه سلول های سالم پوست شما آسیبی ببیند، هر نوع پوست مرده و زائد از پوست شما حذف خواهد شد. همین مورد نقش مهمی در تحریک سلول های پوستی برای کلاژن سازی دارد. وجود کلاژن در سلول ها سبب می شود تا بافت صورت قوام محکم تری به خود بگیرد و در نتیجه چین و چروک کمتری در پوست ایجاد شود. علاوه بر موارد گفته شده حذف سلول های مرده از صورت تاثیر فراوانی در کاهش عمق چین و چروک های پوستی دارد. بنابراین علاوه بر اینکه ماهیت سلول های پوستی به سمت جوانسازی می رود، همچنین از نواقص ظاهری پوست شما تا حد امکان کاسته می شود.

مرکز میکرونیدلینگ سهروردی

 

خدمات زیبایی میکرونیدلینگ در سهروردی

اگر کنجکاو هستید که درمورد این روش زیبایی بدانید، باید بگویم این روش زیبایی برگرفته از روش هایی است که مصریان باستان برای رفع نواقص پوستی استفاده می کردند. مصریان باستان از سنگ های زبر برای ایجاد خراش در پوست استفاده می کردند و اعتقاد داشتند که ایجاد خراش سبب از بین رفتن نواقص پوستی می شود. بر طبق مطالعات انجام شده ایجاد خراش های سطحی در پوست سبب تحریک سلول ها در جهت ترشح کلاژن و الاستین در پوست می شود.

وجود کلاژن و الاستین سبب از بین رفتن نواقصی چون چین و چروک های پوستی می شود. علاوه بر این رشد دوباره سلول ها در محل خراشیدگی ها سبب به وجود آمدن سلول هایی می شود، که جوان بوده و درنتیجه مواد زائدی ندارند و همین موضوع سبب می شود تا لکه و آکنه های پوستی تا حد بسیار زیادی کاهش یابد.

نکته مهم در مورد انجام این روش زیبایی، انجام آن در مراکز کلینیکی معتبر می باشد. در مرکز میکرونیدلینگ سهروردی انجام این روش زیبایی زیر نظر پزشک متخصص زیبایی صورت می گیرد. در این مرکز پزشک از دستگاه میکرونیدلینگ برای ایجاد خراش های بسیار سطحی و کوچک استفاده می کند. با توجه به اینکه در این مرکز کلیه مراحل انجام کار زیر نظر پزشک متخصص می باشد، عوارضی چون قرمزی و التهاب بسیار کم و جزئی در صورت ایجاد می شود.

نتیجه گیری

استفاده از خدمات زیبایی کلینیک ها اخیرا گسترش بسیار بیشتری در میان خانم ها پیدا کرده است . اینکه چرا اخیرا تا این اندازه از خدمات زیبایی استفاده می کنیم از برخی منظرها شاید خیلی لازم و خوب باشد. اینکه خانم ها به این نتیجه رسیده اند که رسیدگی به خود و رفع نواقص خود یکی از ارکان مهم زندگی است و سبب افزایش کیفیت زندگی می شود، قدم بزرگی در جهت حل بسیاری از مشکلات خانوادگی می باشد. واقعیت این است که زندگی انسان ها چند بعدی است و یکی از مهم ترین ابعاد آن ارزش دادن به خود می باشد. اما در این مطلب بیشتر قصد داریم علاوه بر صحبت در مورد خدمات زیبایی اهمیت استفاده از کلینیک های معتبر را هم گوشزد کنیم. بنابراین در ادامه همراه ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *