میکروپیگمنتیشن و میکروبلید چیست؟

میکروپیگمنتیشن و میکروبلید چیست؟

میکروبلید و میکروپیگمنتیشن همانند درمان های مشابه با یکدیگر روبرو هستند و انتخاب بین آنها مشکل است، اما در واقع هر دو زیر مجموعه ای از همدیگر هستند.

مرکز میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن لب

کسانی که به دنبال آرایش نیمه دائمی برای ابروها، لب و چشم ها هستند، اغلب انتخاب میان میکروبیلدینگ و میکروپیگمنتیشن را سخت می دانند.

طیف گسترده ای از آرایش های نیمه دائمی وجود دارد، اما وقتی مجبور شوید انتخاب کنید که کدام روش درمانی بهتر است، گیج کننده می شود. ( میکروبلید و میکروپیگمنتیشن )

میکروبلید و میکروپیگمنتیشن

گالری عکس کلیک کنید

👆

میکروبیلدینگ

 

این جدیدترین تکنیک در انجام آرایش نیمه دائمی ابروها است. این فرآیند با یک دسته از تیغه های نازک و سوزنی به هم چسبیده، انجام می شود که به ایجاد خط های ظریف اضافی در اپیدرم پوست کمک می کند.

تفاوت میکروپیگمنتیشن با تاتو

میکروبلید برای ابروهای خالی و افراد بدون مو گزینه بسیار مناسبی است. خط های نازک باعث ایجاد یک اثر سه بعدی و توهم از موی واقعی می شود.

میکروبلید و میکروپیگمنتیشن

در صورت استفاده از وسایل های قدیمی خالکوبی، این روش درمانی نتیجه بهینه نخواهد داد. بسته به نوع پوست، سبک زندگی و مراقبت از منزل می توانید انتظار داشته باشید که درمان بیلدینگ شما تا 16 ماه ادامه یابد.

پس از آن به تدریج محو می شود. اما برای حفظ نتایج، به یک یا دو ترمیم در فاصله یک ماه نیاز دارید.

میکروپیگمنتیشن ابرو قبل وبعد
قبل و بعد از میکروپیگمنتیشن

کدام مرکز میکروپیگمنتیشن معتبر در تهران خدمات میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ انجام میدهند ؟ کلیک کنید


 

میکروپیگمنتیشن

همه چیز با آرایش دائمی، بدون توجه به نوع پوست، ممکن است اتفاق بیفتد. میکروبلید و میکروپیگمنتیشن با دستگاه دیجیتالی تصفیه شده و 20 سازنده ی سوزنی انجام می شود.

مراکز میکروپیگمنتیشن در غرب تهران

رنگدانه به طور موثری در پوست نفوذ می کند و این باعث می شود رنگدانه ماندگارتر شود. سازندهای مخصوص سوزن می توانند مدل موهای واضح و طبیعی را برای یک نتیجه شگفت انگیز ایجاد کنند.

این یک تصور غلط است که یک نتیجه طبیعی فقط با میکروبیلدینگ حاصل می شود.

میکروپیگمنتیشن ابرو

خط چشم دائم می تواند باعث تقویت مژه طبیعی شود یا حتی یک خط چشم دودی زیبا ایجاد کند. لب طبیعی می تواند با خط لب دائمی زیباتر شود، در حالی که رنگدانه های کامل باعث می شود لب ها جلوه ای سه بعدی داشته باشند.

این روش با قلم چرخشی و دستگاه دیجیتال انجام می شود. برای ایجاد خط با رنگ آمیزی از سوزن های میکرو و نانو استفاده می کنند. خط ها در لایه های پایینی اپیدرم کشیده می شوند.

میکروپیگمنتیشن ابرو

این روش درمانی برای همه انواع پوست بجز ابروهای خالکوبی قدیمی مناسب است. توصیه می شود ابتدا مشورت با هنرمند آرایش نیمه دائمی خود داشته باشید زیرا این امر به شما در آماده سازی روند کمک می کند.

 

نتایج این روش بستگی به نوع پوست، مراقبت های بعدی و سبک زندگی شما، 8 تا 16 ماه به طول می انجامد. با این وجود، پس از گذشت 4 هفته از اولین درمان با این روش، به اولین جلسه ترمیمی نیاز خواهید داشت. اگر پوست روغنی دارید، ممکن است بعد از اولین بار به دومین مرتبه ی ترمیم نیز نیاز داشته باشید.


میکروپیگمنتیشن لب

 

انتخاب

هر دو روش درمان با میکروپیگمنتیشن و میکروبیلدینگ 2 ساعت طول می کشد. این درمان ها کاملاً بدون درد هستند زیرا محصولات بی حس کننده را در ناحیه تحت درمان اعمال می کنند.در میکروپیگمنتیشن، سوزن به طور مؤثرتر در اولین جلسه در رنگدانه زیر پوست نفوذ می کند، در حالی که همین کار در میکروبیلدینگ امکان پذیر نیست.

به همین دلیل میکروپیگمنتیشن ظریف تر و واضح تر به نظر می رسد. با این حال، میکروبلاستیک به نتایج طبیعی و زیباتر معروف است.

کارشناسان ما پیشنهاد می کنند قبل از انتخاب، ابتدا به یک مشاوره بروید، زیرا این امر به تعیین هنرمندانه بر اساس نوع پوست خود، می تواند به انتخاب صحیح برای شما کمک کند.



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *