مزوتراپی برای لک صورت

مزوتراپی برای لک صورت

مزوتراپی برای لک صورت

مزوتراپی یکی از روش های جدید و بسیار موثر برای درمان بسیاری از ضایعه های پوستی از جمله لک صورت است که در آن، مواد فعال بیولوژیکی با سوزن های ریزی به درون عمق پوست نفوذ کرده و باعث جوانسازی پوست می شود.


با تزریق این مواد، سلول های جدیدی تولید شده و سلول های قدیمی و مرده پوست نیز از بین می روند. همین کار باعث می شود تا پوست جوانتر شده و پوست روشن تر شود. درمان مزوتراپی برای لک صورت، با توجه به عمق، مدت زمان به وجود آمدن لکه و نوع لکه مشخص می شود.


 

👈مراکز مزوتراپی در تهران👉

🔹مرکز مزوتراپی در غرب تهران🔹

مزوتراپی برای لک صورت

 


روشی بدون درد و کم تهاجم

در واقع مواد رنگی لکه با موادی مانند اسید هیالورونیک که در عمق 4 الی 6 میلی متری پوست تزریق می شود، حل شده و تیرگی ها و لکه های پوستی از بین می روند. این روش یکی از روش های بدون درد و کم تهاجم است و هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی شود. در واقع پس از اتمام شدن هر جلسه، شخص می تواند به فعالیت های روزانه خود بپردازد و هیچ گونه محدودیتی برای اینکار وجود ندارد.

👈لیست قیمت جوانسازی پوست : مزوتراپی ، میکرولیندینگ تزریق ژل و چربی👉


راه های جایگزین کدام اند؟

بجای این روش می توان از داروهای موضعی یا میکرودرم نیز استفاده نمود. این روشها نیز مانند مزوتراپی باعث کمرنگ شدن لکه ها می شوند که ممکن است کمی زمانبرتر باشند.

مزوتراپی برای لک صورت

تعداد جلسات مورد نیاز برای مزوتراپی

تعداد جلسات مزوتراپی برای لک صورت، با توجه به نظر پزشک مشخص می شود.  پزشک با توجه به سن، جنسیت، نوع لکه ها، عمق لکه و ناحیه مورد نظر، می تواند تعداد جلسات را به طور دقیق تعیین نماید.اما معمولا 4 الی 6 جلسه زمان نیاز است تا لک های صورت به طور کامل با این روش از بین بروند.

معمولا فواصل جلسات اول، یک هفته ای بوده و و جلسات بعدی می تواند با فواصل 2 الی 4 جلسه ای انجام شود. دقت کنید که بهتر است برای ماندگاری نتیجه، مزوتراپی دو بار در سال انجام شود.

 


 

قیمت 💰 مزوتراپی لک صورت

هزینه و قیمت انجام مزوتراپی لک صورت با توجه به تعداد جلسات تعیین می شود. در واقع پس از اینکه پزشک تعداد جلسات مورد نظر را برای بیمار تعیین کرد، بیمار هزینه تمام شده را می تواند با توجه به ناحیه مورد نظر لکه صورت و تعداد جلسات آن پرداخت نماید.

 


عوارض مزوتراپی لک صورت

در مورد مزوتراپی باید بگوییم که این روش عارضه خاصی ندارد و اگر پس از انجام آن، به دستوراتی که پزشک داده است، به درستی عمل شود هیچ عارضه ای فرد را تهدید نمی کند. البته باید بدانید که مزوتراپی یکی از کارهای تخصصی در زمینه درمانی و زیبایی است که باید زیر نظر پزشک و در مراکز معتبر انجام شود زیرا ممکن است باعث ایجاد مشکلات جدی و جبران ناپذیری شود. اما عوارض شایع این روش عبارتند از:

🔴درد

🔴 تورم

🔴خارش

🔴ایجاد حساسیت های پوستی

🔴التهاب و قرمزی پوست

🔶البته این عوارض بسیار کوتاه مدت هستند و معمولا 4 ساعت یا چند روز پس از انجام مزوتراپی از بین می روند.🔶

 



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *