مزایا و معایب پروتز سینه

مزایا و معایب پروتز سینه

اعمال عمل های جراحی زیبایی بر روی تمامی قسمت های بدن بسیار رواج پیدا کرده به طوری که پروتز سینه که به معنای بازسازی سینه می باشد نیز بسیار طرفدار دارد. حال اگر نیاز است که با مزایا و معایب این روش جراحی آشنا شده و در مورد تفاوت آن با دیگر روش های جراحی سینه آگاه شوید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید.

پروتز سینه چیست؟

بسیاری از خانم ها در حین شیردهی حاملگی یا با کاهش وزن شدید و سوءتغذیه و یا همچون عواملی مثل سرطان یا ضربه های بسیار محکم دچار از بین رفتگی حجمی از سینه شده که امروزه از پروتز کردن سینه به عنوان یکی از پرطرفدار ترین عمل های جراحی زیبایی جهت ایجاد سینه های بزرگ تر و حجیم تر استفاده می شود.

در کلیپ زیر به پرسش های رایج درباره پروتز سینه جواب داده شده است:

دقت داشته باشید بزرگ کردن سینه توسط این روش جراحی صورت گرفته که به طور کلی پروسه عمل آن تحت بیهوشی عمومی در یک تا دو ساعت انجام می گیرد.

معمولاً پزشکان توصیه می کنند که افراد برای مهیا شدن برای انجام این عمل قبل از جراحی در یک جلسه مشاوره به همراه پزشک جراحش شرکت کرده و اندازه و نوع پروتز بر اساس شکل بدن فرد مشخص شود، زیرا انتخاب پروتز معمولاً بسته به پهنای سینه، ارزیابی پوشش نرم سینه و بافت سینه صورت می پذیرد.

مزایا و معایب پروتز سینه

با این حال بعضی از افراد که به دلیل بیماری یا موارد دیگر مجبور به عمل پروتز میشوند ممکن است از این عمل حس خوبی به آنها دست ندهد و با تصور اینکه شکل طبیعی بدنشان را از دست می‌دهند نگرانی‌هایی داشته باشند، اما لازم است بدانید این جراحی که توسط پزشک جراح متخصص صورت میگیرد با وارد کردن پروتز در سه محل زیر بغل، هاله دور سینه و دور ناف یا چین زیر سینه ایجاد می شود.


🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸


مزایا و معایب پروتز کردن سینه

با وجود این که یکی از بهترین روش ها جهت بزرگ کردن سینه ها استفاده از پروتز سینه می‌باشد مشاهده شده که این روش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال بهتر است در مورد مزایا و معایب این عمل اطلاعات کاملی داشته باشید و قبل از اقدام به عمل از مشاورین و دکتر متخصص سوال های ذهنتان را بپرسید.

لازم است بدانید مهمترین مزیت های پروتز سینه شامل افزایش اعتماد به نفس با برجسته و حجیم کردن سینه ها، جذابیت ظاهری، ایجاد تعادل و زیبایی در اندام ها و موارد این چنین می باشد.

 پروتز سینه
درباره اندازه پروتز با پزشک خود مشورت کنید.

البته طبیعتاً هر عملی عوارض احتمالی نیز به همراه داشته که عوامل عمومی آن شامل خونریزی، عفونت محل زخم و عوارض بیهوشی می باشد که ممکن است بعد از عمل جراحی رخ دهد البته به طور کلی می توان گفت اگر این عمل توسط متخصص با تجربه صورت گیرد احتمال بروز عفونت سینه بعد از جراحی یک عارضه بسیار نادر بوده و احتمال ایجاد آن بسیار کم می باشد.

با وجود این که بسیاری از افراد می ‌خواهند از ارتباط بین شیردهی و پروتز سینه اطلاع داشته باشند باید بدانید ممکن است این عمل بر میزان شیر تولید شده و نحوه شیردهی تاثیر بگذارد اما به طور کلی باعث قطع شیر و شیردهی نمی شود.


تفاوت لیفت سینه و پروتز کردن سینه

هنگامی که افراد جهت مشاوره به دکتر متخصص جهت پروتز سینه مراجعه می‌کنند اگر دکتر متخصص مشاهده نمایید که میزان افتادگی سینه زیاد است توصیه می‌کند که همزمان علاوه بر انجام پروتز اقدام به لیفت سینه نمایید، به طوری که بهترین روش برای درمان افتادگی سینه لیفتینگ می باشد.

👈بالا کشیدن و لیفت سینه👉

با این حال باید دقت داشته باشید همانطور که گفته شد در پروتز کردن سینه از برش‌های کوچک ۴ الی ۵ سانتی در زیر سینه استفاده شده اما لیفتینگ به گونه ای بوده که با استفاده از برش های عمودی و حتی گاهی برش زیر سینه نیاز است که بتوان سینه را به محل مورد نظر انتقال داد. با این حال باید بدانید که لیفت سینه باعث پر تر شدن سینه می شود اما به طور کلی اندازه آن افزایش نمی دهد.

همه چیز درباره تزریق چربی 👉👉



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *