مرکز لیزر مو جنت آباد جنوبی +دکتر عسگری مرکز ایده آل

لیزر مو جنت اباد جنوبی

مرکز لیزر مو جنت آباد جنوبی  ; دستگاه لیزر الکس کندلا، جدید‌ترین دستگاه لیزر برند الکساندرایت است، که این برند توسط متخصصان پوست تأیید شده است. با استفاده از این دستگاه، بدون درد و بازگشت از موهای زائد خود خلاص خواهید شد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با دلایل محبوبیت این دستگاه پیشرفته آشنا شوید. مرکز لیزر مو جنت آباد جنوبی  

آماده ارائه خدمات با کیفیت به شما عزیزان برای موزدایی بدن با سریعتری نتیجه کمترین درد و قیمت مناسب میباشد.

معرفی مرکز لیزر مو جنت آباد جنوبی مطب ایده آل

دکتر عسگری کلینیک زیبایی ایده آل مرکز لیزر مو جنت آباد جنوبی
مرکز لیزر مو جنت آباد جنوبی

مجموعه  لیزر  ایده آل دکتر عسگری

نظام پزشکی : 57921

دستگاه الکس کندلا

02144403269

02144473063

09352838990

تماس و گالری عکس  مطب دکتر عسگری کلیک

دستگاه لیزر الکس کندلا پیشرفته‌ترین و بروز‌ترین‌ دستگاه لیزر الکساندرایت است. اگر تا به حال در جستجوی یک دستگاه خوب برای لیزر موهای زائد بوده‌اید، قطعاً نام دستگاه الکساندرایت را به عنوان اثرگذارترین دستگاه لیزر در جهان شنیده‌اید. در این مطلب قصد داریم شما را با تمام ویژگی‌های دستگاه لیزر الکس کندلا آشنا کنیم. اما قبل از آن بهتر است در مورد اینکه اصلا لیزر چیست و چگونه کار می‌کند یک توضیح کوتاه و مختصر بدهیم.

 

دستگاه لیزر مو زائد در مرکز لیزر مو جنت آباد جنوبی 

 

دستگاه لیزر موهای زائد، با تمرکز پرتو نور بر روی پوست، موهای زائد را از بین میبرد. میپرسید نور چگونه می‌تواند مو را از بین ببرد؟ در واقع باید بگویم در طی عملیات تبدیل نور به گرما، فولیکول‌های مو را دچار آسیب می‌کند تا رشد مو به تأخیر بیفتد و یا متوقف شود. در قسمت‌هایی از بدن مانند: پا، دست، بیکینی، پشت لب، چانه، زیر بغل و غیره جهت کند شدن رشد موهای زائد از لیزر استفاده می‌کنند.

درباره دستگاه لیزر الکس کندلا

 

بیش از ۲۰ سال است که دستگاه لیزر الکساندرایت، بسیاری از افراد را از شر موهای زائد خلاص کرده است. تا به حال انواع مختلفی از دستگاه‌های لیزر تولید شده‌اند، اما محصولات الکساندرایت با توجه به درصد بالای تاثیر در رفع موهای زائد، بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. دستگاه لیزر الکس کندلا مورد تأیید متخصصان پوست می‌باشد، چرا که این دستگاه مدرن و پیشرفته علاوه بر لیزر موهای زائد، قادر است به موارد دیگر پوست نیز بپردازد.

 

دستگاه لیزر الکس کندلا

مزایای دستگاه لیزر الکس کندلا

 

این دستگاه شامل ویژگی‌‌ها و مزایای منحصر به فردی است که به اختصار به آنها می‌پردازیم.

درد کمتر

یکی از سوالات رایج مراجعه کنندگان به مرکز لیزر مو جنت آباد جنوبی مرکز لیزر دکتر عسگری میزان درد دستگاه الکس کندلا میباشد.

دستگاه لیزر الکس کندلا به سیستم خنک کننده مجهز می‌باشد که این ویژگی،  کاربردی‌ترین قابلیت آن محسوب می‌شود‌. چراکه هنگام استفاده از دستگاه‌های دیگر، فرد در سطح پوست خود احساس داغی شدیدی می‌کند. به طوریکه احساسی شبیه به یک جرقه خفیف ناشی از سایش دو جسم به یکدیگر است. اما دستگاه الکس کندلا با قابلیت خنک کنندگی، پوست را بیحس میکند و یک لیزر بدون درد و سوزش سطح پوست را تجربه خواهید کرد. در ضمن به دلیل وجود این موهبت، دیگر نیازی به استفاده از کرم بی‌حس‌کننده قبل از انجام لیزر نخواهید داشت.

جزئیات الکس کندلا

سرعت بالا در دستگاه لیزر الکس کندلا 

 

دستگاه لیزر الکس کندلا بر خلاف مدل‌های دیگر، از لحاظ وزن و حجم، کوچک‌تر و سبک‌تر است و قابلیت حمل آسان نیز دارد. اما جالب است بدانید که برخلاف جثه کوچک و جمع و جور این مدل، از قدرت و سرعت بیش‌تری برخوردار است. در واقع سرعت دستگاه لیزر الکس کندلا در مقایسه با مدل قبلی، ۵۰ درصد افزایش یافته است. 

رفع عارضه پوستی با دستگاه لیزر الکس کندلا

 

برخی افراد در اثر ایستادن زیاد دچار عارضه پوستی به نام واریس می‌شوند. واریس در واقع شامل رگ‌هایی است که در اثر ایستادن طولانی مدت روی پا نمایان می‌شود و معمولاً پررنگ و قابل دید است. اما با تولید دستگاه لیزر الکس کندلا این مشکل برطرف می‌شود و در رفع و یا کمرنگ شدن این رگ‌ها مؤثر می‌باشد. همچنین این دستگاه شگفت انگیز در رفع و یا کمرنگ شدن ماه گرفتگی و کک و مک نیز بی تاثیر نیست. از دیگر قابلیت‌های دستگاه لیزر الکس کندلا باید به رفع چین و چروک‌های سطحی و لک‌های پوستی هم اشاره کرد.

 

تأثیر دستگاه لیزر الکس کندلا 

 

میزان اثر گذاری دستگاه لیزر الکس کندلا به عواملی چون: ناحیه‌ درمان، وراثت، هورمون، سرعت رشد مو و جنس مو بستگی دارد. هرچند این دستگاه فوق پیشرفته میزان بسیاری از سطح موهای زائد را کاهش می‌دهد اما در حقیقت هیچ دستگاهی قابلیت حذف دائمی موهای زائد را ندارد. بنابراین لازم است برای عدم بازگشت موهای زائد، بطور منظم از این دستگاه استفاده کنید. اما از حق نگذریم دستگاه لیزر الکس کندلا با تاثیر بر ریشه مو، رشد آن را بطور چشمگیری کاهش داده و ساقه مو بسیار نازک‌تر خواهد شد. لازم است بدانید که این دستگاه فقط بر فولیکول‌های مو اثر می‌گذارد و تأثیری بر سلول‌های بدن ندارد.

مرکز لیزر ایده‌آل دکتر عسگری

 

 مرکز لیزر مو جنت آباد جنوبی با سالها سابقه در زمینه خدمات موزدایی ; مرکز لیزر ایده‌آل با مدیریت دکتر عسگری از کانادا، بیش از ۱۷ سال تجربه در زمینه خدمات مراقبت‌های پوستی دارد. همچنین دارای متخصصین باتجربه و بروز می‌باشد که خدمات لیزر بدون درد و بازگشت را توسط بینظیر‌ترین مدل دستگاه، یعنی دستگاه لیزر الکس کندلا انجام خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *