مرکز لیزر موهای زائد در پارک وی

لیزر موهای زائد بدن و صورت

مرکز لیزر موهای زائد در پارک وی ;

مرکز لیزر موهای زائد دکتر ناهید محمدی مراکز برتر لیزر موهای زائد در تهران .متخصص پوست و مو اماده ارائه کلیه خدمات موزدایی با استفاده از لیزر موهای زائد الکس کندلا 2019 برترین دستگاه لیزر موزدایی در ایران به شما عزیزان میباشد. مرکز لیزر پارک وی از شما دعوت میکند تا یک بار برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود رها شوید.

لیزر موهای زائد پارک وی الکس مرکز لیزر اقایان و خانم ها

نقاط پر طرفدار لیزر موهای زائد

مرکز لیزر موهای زائد پارک وی
مرکز لیزر الکس کندلا پارک وی در شمال غرب تهران منتطقه 2 تهران

در این دستگاه درد لیزر به دلیل دارا بودن سیستم کولینگ و خنک کننده به صفر میرسد. بهترین دستگاه لیزر بدون درد الکس کندلا از برترین دستگاه ها در جهان بوده که توانسته رضایت 98 درصدی مراجعین را بدست اورد.

همچنین بخوانید

فواید و عوارض دستگاه لیزر مو الکس

فیلم چگونگی لیزر موهای زائد پا

قیمت های این مرکز به شرح زیر میباشد

تضمین در کیفیت و قیمت لیزر موهای زائد

⛔لطفا قبل از مراجعه وقت تعیین فرمایید.⛔

جهت مشاوره بیشتر و تعیین وقت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

📞روی شماره ضربه بزنید تا تماس برقرار شود📞

021-266-54-500

021-266-54-511

برای کم شدن درد از کرم بی حسی موضعی استفاده میشود.

سایر مراکز لیزر در پارک وی

نام آدرس شماره تماس
مرکز لیزر رزانا پارک وی 09304032859

قیمت و هزینه لیزر موهای زائد در مرکز زیبایی پارک وی

لیزر موهای زائد پارک وی

ناحیه لیزر قیمت لیزر موهای زائد
کل بدن ( تخفیف ویژه ) 550
پای کامل 380
ران 230
ساق 180
دست 190
بازو 80
زیر بغل 70
ساعد 140
صورت 90
گردن 30
پیشانی 25
چانه 25
خط ریش 30
پشت لب  25
گودی کمر 80
خط سینه 25
بیکینی کامل 110
بیکینی 85
کشاله ران 65
خط مایو 50
بینی 25
خط ناف 25
شکم بزرگ 80
پشت گردن 40
روی دست 25
زانو 25
باسن 90
گونه 30

[fvplayer id=”42″]

به صورت متفاوت مجهز و خاص به زیبایی شما کمک می کند.حتی اگر تکنیک های مختلفی برای از بین بردن موهای زاید وجود داشته باشد اما با تجربه خواهید فهمید که برخی از روش ها از روش های دیگر بهتر هستند. موچین اپیلاسیون و اصلاح می تواند موهای ناخواسته را از بین ببرند اما نتیجه می تواند کمتر از حد مطلوب باشد .

لیزر الکس کندلا پارک وی

 اگر به دنبال چیز متفاوتی هستید مرکز لیزر موهای زاید در پارک وی با هزینه ی فول بادی لیزر 550 هزار تومان  که در هیچ جای دیگر نخواهید پیدا کرد. پوستی نرم شفاف و صاف را برای شما به ارمغان خواهد آورد. مرکز لیزر موهای زاید در پارک وی با استفاده از دستگاه معجزه گر الکس کندلا 2019 بدون درد و با روش آی پی ال می تواند طی چند جلسه به طور کامل شما را از شر موهای زائد خلاص کند.

لیزر موهای زائد صورت پارک وی

روش کار این دستگاه به این شکل است که ریشه ی موها را با جذب انرژی و ایجاد حرارت توسط ملانین می سوزاند و امکان رشد مجدد موها غیرممکن خواهد شد. دستگاه الکس کندلا مخصوصا مدل 2019  با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته و امکانات جدید و با توجه به اینکه رنگدانه های بیشتر ایرانی ها تیره است. طراحی خاص این دستگاه برای جذب اشعه لیزر کندلا الکساندرایت و ایجاد انرژی حرارتی مورد نیاز برای از بین بردن ریشه ی مو کاملا مناسب است.

پوست روشن و موی تیره ی ایرانیان کاندیدای ایده آلی است برای دستگاه الکس کندلا 2019

                 

لیزر دائمی موهای بدن بدون درد

آیا در هنگام لیزر درد احساس می کنیم؟ 

تمام مراجعین مرکز لیزر موهای زائد در پارک وی از احساس خوب و راحتی که در حین استفاده از دستگاه تجربه می کنند را با مرکز لیزر موهای زائد در پارک وی در میان می گذارند . همچنین دوستانشان را از تجربه شان آگاه می کنند.

جهت مشاوره بیشتر و تعیین وقت با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

📞روی شماره ضربه بزنید تا تماس برقرار شود📞

021-266-54-500

021-266-54-511

دستگاه الکس کندلا 2019 با استفاده از تکنولوژی سیستم خنک کننده دی سی دی (اسپری کریوژن) و ای سی سی ( دمیدن هوای سرد روی پوست ) قبل و بعد از تاباندن اشعه ی لیزر در دستگاه های لیزر موی کندلا سری سنتل پرو دردی که در حین انجام لیزر مو تحمل می کنید کاملا قابل تحمل و حتی بسیار کمتر از اپیلاسیون است. و لقب لیزر بدون درد را به خود گرفته است.

لیزر موهای زائد بدن و صورت

 با هزینه ی 550 هزار تومان برای کل بدن ( فول بادی ) که در هیچ جای دیگری نخواهید دید موهای زائد بدنتان را به صورت دائمی از دست خواهید داد. در این روش، حجم موهای زائد شما برای همیشه 80 درصد کاهش می یابد و موها بسیار نازکتر و نرم تر رشد می کنند.

اقدامات توضیح شده مرکز لیزر موهای زائد پارک وی

قبل از لیزر موها را باید شیو کنید

ناحیه مورد نظر باید 12 تا 14 ساعت قبل از جلسه ی لیزر بدون ایجاد بریدگی یا زخم با تیغ نو شیو شود.

پوستی نرم و شفاف

برخی فواید دستگاه الکس کندلا 2019 در مرکز لیزر موهای زائد در پارک وی

باعث روشن تر و لطیف و شفاف تر شدن پوست بدن شما می شود. 

برای مردان هم کاربرد دارد( خصوصا برای موهای پشت گردن ) و آن ها را از رفتن مکرر به آرایشگاه و کوتاه کردن و تیغ زدن موهای پشت گردن، خلاص می کند.

روی موهای زیر پوستی نیز عملکرد قابل قبولی دارد و می تواند موهای زیرپوستی موجود را، به طور کامل از بین ببرد و احتمال رشد را بسیار کاهش دهد.

لیزر کندلا الکس با نام تجاری سنتلاش پرو جزو سه دستگاه برتر مورد تایید اف دی آی است. در صوررتیکه توسط فرد متخصص و مجرب مورد استفاده قرار گیرد هیچ گونه عارضه ای ندارد و کاملا ایمن است. هنوز هیچ دستگاه دیگری نتوانسته با هدف حذف موهای زائد به این اندازه مورد تایید اف دی ای باشد.

مرکز لیزر موهای زائد در پارک وی با هدف ارائه خدمات با کیفیت توسط افراد مجرب و کارآزموده و با قیمت استثنائی و منحصر به فرد 550 هزار تومان لیزر بدون درد موهای بدن به صورت فول بادی آماده ی خدمات رساندن برای زیبائی دوستان عزیز می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *