مرکز فیزیوتراپی در سعادت آباد

فیزیوتراپی در سعادت آباد

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد مرکز فیزیوتراپی در سعادت اباد بپردازیم اگر به دنبال این هستید که در مورد مهم ترین مراکز و لیست فیزیوتراپی در سعادت اباداطلاعاتی را بدست آورید در این مقاله ما را همراهی کنید. با حضور در مرکز فیزیوتراپی در غرب تهران سعادت آباد می توانید از خدمات و امکانات با کیفیت بهره مند شوید.

تماس با ما

 

خدمات فیزیوتراپی در سعادت اباد

در حال حاضر استفاده از خدمات فیزیوتراپی بسیار گسترده شده است چرا که خدماتی که توسط فیزیوتراپی ارائه می شود متنوع و از نظر پزشکی برای سلامتی بسیار سودمند است. خدمات متنوعی در مرکز فیزیوتراپی سعادت اباد ارائه می شود و این خدمات بهترین روش به منظور درمان برخی از بیمارها از جمله اسکلتی، عصبی و ماهیچه ای می باشد.

 

  • بهبود دامنه حرکتی عضلات و مفاصل مختلف بدن
  •  ارتقا قدرت و تقویت عضلانی در ناحیه ی موردنظر بدن
  • افزایش جریان خون در ناحیه آسیب
  •  بهبود سریعتر زخم ها با افزایش جریان خون در قسمت آسیب دیده بدن
  •  بهبود دردهای نواحی آسیب دیده بدن از جمله کمر، گردن، زانو، شانه و …

تجهیزات مورد استفاد در فیزیوتراپی سعادت ابادبسیار پیشرفته هستند و از استانداردها و کیفیت های جهانی برخوردار می باشند. در این مرکز از ورزش، پرتودرمانی، جریان برق و… برای درمان مشکلات مختلف استفاده می شود تا در نهایت توانبخشی های مورد نیاز حاصب شود و سلامت گذشته تا حدود زیادی بازیابی گردد که در نهایت کیفیت زندگی بیشتر خواهد شد به طور کلی خدمات ارائه شده در فیزیوتراپی در سعادت آباد را می توان در سه دسته کلی تمرین درمانی، مهارت درمان با دست و الکتروتراپی دسته بندی کرد.

فیزیوتراپی در سعادت آباد

تماس با ما


الکتروتراپی در فیزیوتراپی سعادت آباد

یکی از مهم ترین خدمات ارائه شده در مرکز فیزیوتراپی در سعادت آباد مربوط به الکتروتراپی است، دستگاه های الکتریکی که در این مرکز استفاده می شود دستگاه های به روز هستند و از برندهای معتبر جهانی می باشد از الکتروتراپی در موارد ذیل استفاده می شود:

  • بهبود دامنه حرکتی عضلات و مفاصل مختلف بدن
  •  ارتقا قدرت و تقویت عضلانی در ناحیه ی موردنظر بدن
  • افزایش جریان خون در ناحیه آسیب
  •  بهبود سریعتر زخم ها با افزایش جریان خون در قسمت آسیب دیده بدن
  •  بهبود دردهای نواحی آسیب دیده بدن از جمله کمر، گردن، زانو، شانه و …

مگنت تراپی یا مگنت درمانی در مرکز فیزیوتراپی سعادت آباد

در مرکز فیزیوتراپی در سعادت اباد از مگنت تراپی یا مغناطیس درمانی نیز برای بهبود بیماران استفاده می شود، مغناطیس درمانی از روش های پرکاربرد در فیزیوتراپی است که موجب کاهش درد می شود و همچنین روند بهبودی را نیز افزایش می دهد و تاثیر مثبتی بر روی ترمیم قسمت های آسیب دیده بدن دارد. در این روش درمانی همان طور که از نام آن مشخص است از امواج مغناطیسی استفاده می شود که تاثیر مثبتی بر روی بافت های آسیب دیده بدن مانند استخوان، عضلات، اعصاب و تاندون ها دارد که در نهایت ریکاوری سریع آن ها را به دنبال خواهد داشت. استفاده از مگنت درمانی وابسته به نوع و میزان آسیب وارد شده بر بدن می باشد.


شاک ویوتراپی یا شاک ویو درمانی در فیزیوتراپی در سعادت آباد

از روش های نوین که در فیزیوتراپی مورد استفاد قرار می گیرد شاک تراپی است، از این روش در مرکز فیزیوتراپی سعادت آباد نیز استفاده می شود. شاک ویوتراپی به معنای استفاده از امواج صوتی در جهت درمان است. این امواج از انرژی بالایی برخودار هستند که نیروی مکانیکی را بر بافت مورد نظر بدن وارد می کند و در درمان مشکلات اسکلتی و عضلانی بسیار موثر عمل می کند. امواج این دستگاه باعث می شود که جریان خون در قسمت آسیب دیده بیشتر شود و در نهایت با تحریک سلولی بهبود سریع را به دنبال خواهد داشت.



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *