مراکز تزریق چربی در غرب تهران

تزریق چربی به صورت برای لب گونه

بهترین مراکز برای تزریق چربی برای باسن سینه گونه لب در غرب تهران

تزریق چربی درجه یک

کلینیک ها و مراکز تزریق چربی زیادی در غرب تهران دایر هستند که فعالیت تزریق چربی را انجام میدهند اما دو تا از معتبر ترین مراکز تزریق چربی در زیر آمده اند که یکی از مراکز خوب تزریق چربی در تهران هستند.

 کلینک ایده ال دکتر عسگری

دکتر عسگری کلینیک زیبایی ایده آل

02144403269

02144473063

تماس و مشاوره

09352838990

مشاهده گالری عکس قبل و بعد دکتر عسگری کلیک

جنت آباد مرکزی، بالاتر از تقاطع مخبری، جنب بانک آینده خیابان پنجم، پلاک ۱۰۵ ، طبقه همکف

بلد

مسیر یابی با بلد

نشان


رقیه اسماعیل زاده

دکتر رقیه اسماعیل زاده

02144097947

آدرس:

مطب اتوبان ستاری شمال بالاتر از مرکز خرید کوروش پلاک 1 طبقه 6 واحد 21

گالری عکس


نام مرکز و دکتر ادرس شماره تماس جهت مشاوره
دکتر گلنوش امری تزریق چربی
پونک تماس با اروما
دکتر کاظم محقق تزریق چربی
صادقیه 021-44219771

سایر مراکز تزریق چربی تهران

کلیک

 

مراکز تزریق چربی در غرب تهران


همه چیز درباره تزریق چربی

ماندگاری

ماندگاری این روش نسبت به سایر روش ها بیشتر است چرا که چربی ها از جنس خود بدن هستند و سازگار تر نسبت به مواد منوعی دیگر هستند . در مجموع میتوان گفت میزان ماندگاری تزریق چربی بین 1/5 تا 2 سال است

عوارض

قبل از انجام تزرریق چربی دکتر با شما مشورت میکند و توصیه های لازم را به شما میگوید ازمایش هایی جهت عدم حساسیت گرفته میشود

عوارض و خطرات حاصل از تزریق چربی نادر است اما این موارد عبارتند از خونریزی، عفونت، ایجاد بافت اسکار، وجود سایر ناهنجاری‌ها و تزریق بیش از حد یا بسیار کم چربی در موضع مورد نظر.


چگونگی انجام و تعداد جلسات تزریق چربی

تزریق چربی در اکثر موارد با بیهوشیورید همراه است در صورت طولانی تر بودن درمان از بیهوشی عمومی استفاده میشود. در تزریقاتی مثل لب و گونه که کوتاه است از بی حسی موضعی استفاده میشود . فرآیند تزریق چربی  تا جایی ادامه پیدا می‌‌کند که نتایج مورد انتظار بیمار به دست بیاید.

معمولا تزریق چربی به لب و خط خنده در سه جلسه انجام می‌شود اما گاهی اوقات یک جلسه درمان برای ایجاد نتایج مورد انتظار کافی است. به طور کلی می‌‌توان گفت که در یک جلسه می‌توان به طرز موفقیت ‌آمیزی به تغییر ظاهر موضع تحت درمان پرداخت.


هزینه

هزینه تزریق چربی در هر نقطه بدن متغیر است جهت اطلاع از آخرین قیمت ها با کلینیک های مربوطه تزریق چربی در غرب تهران تماس حاصل فرمایید

توضیح نهایی تزریق چربی

در عمل تزریق ژل قسمت‌هایی از صورت را که دچار کاهش حجم شده‌اند مانند خط خنده، شقیقه‌ها، گونه‌ها و لبها را می‌توان با استفاده از تزريق چربي پر کرده و کاهش حجم این قسمت‌ها را جبران کرد. معمولاً چربی که از آن برای پر کردن نواحی مختلف بدن استفاده می‌شود از خود فرد و قسمت‌هایی از بدنش که دارای چربی مازاد و اضافه می‌باشد مانند ران برداشته می‌شود.



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *