ماندگاری ژل تزریقی به چه عواملی بستگی دارد ؟

ماندگاری ژل تزریقی

ماندگاری ژل تزریقی

ماندگاری ژل تزریقی به چه عواملی بستگی دارد ؟

برای بسیاری از افرادی که برای بازیابی زیبایی ، ترمیم پوست  و رفع چین و چروک روش تزریق ژل را انتخاب می کنند ، از اولین سوالاتی که برایشان پیش می آید این است که ماندگاری تزریق ژل چقدر است؟

یا سوالات دیگری مثل ماندگاری ژل به چه عواملی بستگی دارد؟ و یا بعد از چه مدت دوباره نیاز به تزریق ژل هست ؟

در پاسخ باید گفت تزریق ژل و یا هرنوع فیلر پوستی در هر فرد با فرد دیگر متفاوت است، میزان صدمه دیدن پوست ، میزان چین و چروک و وضعیت سلامتی هر فرد تعیین کننده ی این است که ژل در کدام ناحیه تزریق شود،چه نوع ژل یا فیلر استفاده شود و فرد به چه تعداد تزریق نیاز دارد.

هزینه و قیمت تزریق ژل در صورت و لب

متخصص زیبایی بعد از مشاوره و معاینات اولیه ، دوز تزریقی و محل تزریق را تعیین خواهد کرد و بیمار را آگاه می کند که روش تزریق ژل یک روش موقت است و بعد از گرفتن نتایج مورد نظر ، با گذشت زمان مواد تزریقی از بین خواهد رفت و نیاز به تزریق دوباره هست.

ماندگاری ژل تزریقی

ماندگاری در انواع تزریق ژل

تزریق ژل همانطور که گفته شد یک روش با ماندگاری موقت است و تعیین دقیق میزان ماندگاری و اینکه چه مقدار فاصله ی زمانی بین تزریق ها خواهد بود ، در هر ناحیه از صورت متفاوت است.در ابتدا ژل ژوویدرم را بررسی می کنیم.

این نوع از تزریق ژل از همان ماده ی محبوب ترمیم پوست یعنی اسید هیالورونیک درست شده که قابلیت تولید این ماده طبیعی را در بدن افزایش می دهد.این روش عوارض جزیی دارد و نتایج آن سریعا قابل مشاهده است.

  • ژوویدرم اولترا ایکس سی (Juvederm Ultra XC) برای ترمیم پوست در دور دهان و لب ها کاربرد دارد و به طور معمول ماندگاری آن 12 ماه است.
  • ژوویدرم اولترا پلاس ایکس سی (Juvederm Ultra Plus XC) به طور تخصصی در رفع چین و چروک های شدید و عمیق دور دهان کاربرد داشته و ماندگاری آن مانند ژوویدرم اولترا ایکس سی است.
  • ژوویدرم وولبلا برای افزایش حجم لب است و گاهی برای نواحی دور چشم به خصوص زیر چشم استفاده می گردد.ماندگاری 12 ماه است.
  • ژوویدرم والور نتایج دقیق تری دارد و برای حجیم و برجسته کردن لب استفاده شده و یک سال تا هجده ماه ماندگار است.
  • ژوویدرم ولوم برای افزایش حجم در گونه ها و مناطق میانی صورت استفاده می شود.لیفت غبغب هم با تزریق ژل ژوویدرم ولوم هم انجام می شود.ماندگاری در این نوع 24 ماه است.

ماندگاری ژل تزریقی

کلینیک های زیبایی در تهران

ماندگاری در انواع فیلر های رستیلن

این نوع از ژل های پر کننده توسط شرکت گالدرما که تولید کننده ی ژل های دیسپورت هم هست ، تولید می شود.اسیدهیالورونیک تشکیل دهنده ی اصلی است و نتایج را به صورت فوری قابل مشاهده است.

  • فیلر رستیلن ال  برای رفع چین و چروک و حجم دادن به لب ها کاربرد داشته وحدود 4.5 تا 9 ماه ماندگار است.البته ماندگاری به محل تزریق هم وابسته است.
  • رستیلن دیفاین حدودا یک سال ماندگار است و نتایج طبیعی دارد و بیشتر در دور دهان و خطوط اطراف بینی و لب استفاده می شود.
  • رستیلن لیفت در حجم دادن به گونه ها و رفع چین و چروک اطراف دهان استفاده دارد.ماندگاری یک سال یا بیشتر است.
  • رستیلن سیلک برای برجسته کردن لب ها و رفع چروک دور آن است و 6 ماه ماندگار است.
  • رستیلن ریفاین مانند فیلر رستیلن دیفاین بوده و یک سال ماندگاری دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *