معرفی مارک های ژل لب و صورت

مارک ژل لب و صورت

حفظ سرزندگی و شادابی پوست را با تزریق بهترین مارک ژل لب و صورت تجربه کنید. پوست شاداب و سالم در حالت عادی شامل مقداری اسید هیالورونیک می باشد. با گذشت زمان و بر اثر تابش نور خورشید و سایر عوامل، مقدار اسید هیالورونیک پوست کم می شود و کشش و حجم اولیه پوست کمتر خواهد شد و ناگزیر چین و چروک هایی در پوست پدید می آید.

 

یک درمان ایمن و تاثیرگذار که اسید هیالورونیک صورت را نیز تامین می کند، ژل های استاندارد و بهداشتی هستند. در ادامه بهترین ژل ها با استاندارد بالا و کیفیت جهانی را به شما معرفی می کنیم. 

نورونوکس

نورونوکس کره در عضله‌ها تزریق می‌شود و اثر جوانسازی مطلوب را با مسدود کردن انتقال تکانه‌های عصبی به ناحیه‌های تزریق شده به جا می‌گذارد.

بهترین مارک های بوتاکس

این تزریق فعالیت عضلات ایجاد کننده چین و چروک صورت را کاهش می‌دهد.

زئومین

زئومین برای رفع خط اخم و چین و چروک صورت تزریق می‌شود. این فیلر مانع از انتقال پیام‌های عصبی به عضله‌ها می‌شود و به این ترتیب آنها را بی‌حس می‌کند و وادار می‌کند

 بهترین مارک ژل لب و صورت

لیست بهترین مراکز تزریق ژل لب در تهران


عکس های قبل وبعد از تزریق ژل و بوتاکس کلیک


دیسپورت

دیسپورت انگلیسی محلولی تزریقی است که برای رفع چین و چروک صورت و خطوط ظریف به کار برده می‌شود. دیسپورت عضله‌های اطراف ناحیه مورد نظر را بی‌حرکت می‌کند.

سوال

برای تزریق بهترین نوع بوتاکس و مشورت درباره تزریق ژل و چربی برای جوانسازی و رفع چین و چروک صورت میتوانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنید.

شماره تماس:

021-460-41-665

✅مزایای استفاده از بهترین مارک ژل لب و صورت:

بعد از اینکه تصمیم به انجام بوتاکس گرفتید، باید دکتر ماهر و متخصص در این زمینه را پیدا کنید تا بهترین ژل صورت را به شما معرفی کند. مطمئنا انتخاب بهترین مارک ژل در سرعت زیباتر شدن چهره شما و جلوگیری از عوارض تزریق ژل تاثیرگذار است.

ژل های استاندارد از بین برنده خطوط سطحی روی پوست، خطوط عمیق و بازیابی حجم اولیه صورت می شوند.

ضمنا برای آن دسته از افرادی که دارای پوست حساسی هستند باید خاطر نشان کرد که ژل های دارای مارک معتبر و نشان جهانی عوارض بسیار کمی دارند. از جمله ویژگی های مثبتی که می توان از بهترین مارک ژل لب و صورت نام برد این است که هم تاثیر سریع تری دارد و هم ماندگاری آن بیشتر است.  

بهترین مارک ژل لب و صورت

اثرات تزریق ژل لب با برند معتبر تا 6 ماه دوام خواهد داشت بعد از 6 ماه معمولا تزریق ژل فقط برای حفظ و ماندگاری حجم لب خواهد بود. شاید تاکنون دیده باشید که برخی درمان ها مانند کلاژن باعث کبودی لب می شوند.

اما تزریق بهترین مارک ژل لب و صورت این عوارض را به دنبال نخواهد داشت. در واقع یکی از ایمن ترین راه ها برای داشتن لب هایی زیبا و همچنین از بین بردن چین چروک و داشتن پوستی جوان تر، این روش است. 

تفاوت بوتاکس و دیسپورت

تفاوت اصلی بوتاکس و دیسپورت به اندازه مولکول‌های سرم و عمق تزریق مربوط می‌شود. مولکول‌های فعال بوتاکس و دیسپورت یکسان و نوعی نوروتوکسین است که در صورت استفاده در مقادیر زیاد منجر به بوتولیسم می‌شود.

تفاوت این دو به میزان پروتئین‌های غیرسمی مربوط می‌شود که مولکول فعال را دربر می‌گیرند. از آنجایی‌که در دیسپورت پروتئین‌های کمتری مولکول فعال را احاطه می‌کنند، نتیجه تزریق دیسپورت سریع‌تر مشاهده می‌شود.


مراقبت های بعد از تزریق مارک ژل لب و صورت: 

با اینکه پزشک متخصص خود بعد از تزریق ژل به لب و صورت مراجعه کننده، تذکراتی را برای مراقبت و تاثیر بیشتر ژل روی صورت می دهد اما برخی از این مراقبت ها مشترک هستند. یعنی بیشتر افرادی که این روش و درمان موثر را برای از بین بردن چین و چروک انجام می دهند، باید نکاتی را بعد از تزریق ژل رعایت کنند.

مارک ژل لب و صورت

برای مثال چند مورد مشترک این است که بعد از تزریق ژل به مدت طولانی در معرض نور آفتاب نمانید، از مواد آرایشی کمتر استفاده کنید. از سونا و حمام داغ خودداری کنید. سعی کنید از آب سرد و یخ برای شستن صورت استفاده نکنید.

این موارد را برای 2 هفته رعایت نمایید تا نتیجه بهتری را بگیرید. نکاتی که ذکر کردیم اغلب، موارد مشترکی است که با رعایت آنها توازن صورت به خوبی نمایان شده و پوستی زیبا و شاداب تر خواهید داشت. همچنین لب های با فرم دهی پر تر و زیباتری را خواهید داشت.

نام برند ها ( مارک های ) مطرح دنیا


بهترین مارک ژل لب و صورت: 

شاید دانستن اینکه بهترین مارک ژل لب و صورت کدام است، از مهمترین مراحل انجام تزریق ژل لب و صورت باشد. دکتران متخصص زیبایی که کاملا با این برندها آشنا هستند ترجیحا بسته به بودجه ایی که مراجعه کننده برای تزریق ژل لب و صورت کنار گذاشته، یکی از بهترین مارک های ژل لب و صورت را معرفی می کنند.

 بهترین مارک ژل لب و صورت

به منظور داشتن صورت و لبی طبیعی تر، مارک ژل لب و صورت تئوسیال را پیشنهاد می دهیم که یکی از معتبرین برندهای تولید شده توسط لابراتوار سوئیس می باشد.

همچنین ژل ژوویدرم که در لابراتوار های معتبر آمریکا تولید شده یک ژل استاندارد و کامل است.

پکیجی مجهز که برای افراد مشتاق به داشتن پوست و لب هایی زیبا تولید شده است. یکی از ژل های به صرفه و بسیار عالی که در فرانسه تولید شده و توسط متخصصان زیبایی ایران نیز توصیه و تزریق می شود، ژل لب و صورت استایلج است.

این ژل هم قیمت مناسبی دارد و هم با بهترین مارک ژل لب و صورت تولید شده در جهان رقابت می کند.

بعد از آن می توان به شناخته شده ترین برندها در رده های بعدی مارک ژل لب و صورت اشاره داشت، مانند رستیلن که محصولی از سوئیس است و بلترو که ساخته شده توسط کشور آلمان می باشد. این مارک ژل های لب و صورت از بهترین مارک هایی هستند که در ایران نیز عرضه می شوند.

ژل موقت چیست؟

 

پر کننده ها یا حجم دهنده های پوستی ساختاری مشابه با ژل دارند که جوان سازی پوست را انجام می دهند. در واقع از ژل برای فیلر های پوستی و حجمی که از دست داده‌اند و همچنین رفع چین و چروک ها استفاده می شود.

ژل ها دارای موادی مثل کلاژن، اسید هیالورونیک و هیدروکسی آپاتیت هستند که جهت حذف چین و چروک و یا کاهش آن و همچنین  برجسته کردن برخی از اعضای صورت به زیر بافت تزریق می شود.

در نظر داشته باشید که تزریق ژل  می‌تواند به صورت موقت و یا دائمی صورت گیرد که تزریق موقت آن استفاده بیشتری در بین مردم دارد. میزان ماندگاری ژل موقت بین شش ماه تا یکسال است. البته روشها و مراقبتهایی نیز وجود دارد تا میزان ماندگاری آن را افزایش و به ۱۸ ماه برساند.

ژل ماریونت

تزریق ژل ماریونت یکی از روش هایی است که علاوه بر پر کردن جای چین و چروک های روی صورت باعث رفع کامل مشکل خطوط اطراف دهان، افزایش حجم گونه ها و لب ها و ایجاد تقارن در اجزای صورت می شود. خطوط ماریونت به خطوطی گفته می شود که به علت حرکت مکرر عضلات زیرین پوست در زمان جمع کردن لب ها در اطراف دهان به وجود آمده است، این خطوط بیشتر در سالمندان نمایان است. عمل ژل مارینت، هیچ نیازی به عمل جراحی نداشته و در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به سایر روش های درمانی، نهایت 15 دقیقه صورت می گیرد.

در این روش از بی حس کننده موضعی استفاده می شود که باعث می شود تا شخص بیمار هیچ احساس دردی در حین عمل نداشته باشد. مقدار هزینه عمل ژل ماریونت به تعداد سرنگ های استفاده شده بستگی دارد. حجم هر سرنگ یک سانتی متر مکعب بوده و از یک سرنگ کامل برای چانه و از نصف یک سرنگ برای حجم دادن به گونه و از بین بردن چین و چروک های اطراف دهان استفاده می شود.

قیمت ها

بوتاکس زئومین هر ۱۰۰ واحد 1,500,000
مسپورت هر ۱۰۰ واحد 440,000
بوتاکس دیسپورت هر ۱۰۰ واحد 800,000
بوتاکس کنیتوکس زیربغل، کف دست 900,000

حدود قیمت ها به تومان

مشاوره رایگان درباره تزریق ژل بوتاکس چربی جهت جوانسازی پوست و زاویه سازی صورت

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *