لیفت صورت با هایفوتراپی

لیفت صورت با هایفوتراپی

لیفت صورت به روشی گفته می شود که امروزه برای جوانسازی پوست از آن استفاده می شود که از طریق راه های بسیاری قابل انجام است، لیفت صورت با هایفوتراپی ؛ یکی از روش های لیفت می باشد که به عنوان مدرن ترین و بهترین روش بشمار می رود، این روش  به وسیله دستگاه هایفو انجام می گیرد.

لیفت صورت با هایفوتراپی قبل و بعد

لیفتینگ صورت سبب می گردد تا پوست صورت تا حد امکان کشیده شود و پوست صورت برای کلاژن سازی تحریک شود در نتیجه در کوتاهترین زمان ممکن پوست شما به بهترین حالت ممکن خود خواهد رسید.


لیفت صورت با هایفوتراپی

لیفت صورت یا هایفوتراپی چگونه باعث جوانسازی می شود

همانطور که می دانید لیفت به معنای کشیده شدن پوست می باشد، کشیدگی پوست سبب می شود تا بسیاری از مشکلات پوستی نظیر جای جوش رد کمتری را از خود بجای بگذارند، از این روش برای قسمت های مختلف بدن مانند گردن، شکم، پشت دست، پاها و صورت می توان استفاده نمود

 

 در این مقاله بررسی جوانب لیفت صورت به روش هایفوتراپی مد نظر است؛ هایفوتراپی یکی از کاربردی ترین روش های جوانسازی پوست صورت است که بدون جراحی و با استفاده از امواج  متمرکز فراصوت انجام می شود، این روش هیچ عارضه ای برای بدن نخواهد داشت،

یکی از مهمترین مزایای این روش غیر تهاجمی بودن آن و عدم نیاز به بخیه است.

لیفت صورت با هایفوتراپی

هایفوتراپی با استفاده از دستگاه به عنوان ماندگارترین روش لیفت صورت شناخته شده که همین سبب شده تا این روش به یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین روش های جوانسازی صورت تبدیل گردد.

دستگاه هایفوتراپی
دستگاه هایفوتراپی

نحوه کار این روش :

با استفاده از این روش با تمرکز امواج به بخشی از پوست که مورد هدف است. کلاژن ها در آن نواحی تحریک می شوند که در نتیجه آن بعد از مدتی کوتاه پوست جوان تر و سفت و کشیده تر خواهد شد. لیفتینگ صورت از روش های دیگری مانند؛ جراحی لیفت ، استفاده از کرم های لیفت، لیفت با نخ و لیفت صورت با مواد طبیعی نیز انجام پذیر است.


مزایای هایفوتراپی

بدون شک هر عملی دارای نکات مثبت و منفی مرتبط با خود می باشد؛ لیفتینگ صورت نیز از این قاعده مستثنا نیست! و دارای مزایا و معایبی است، مزایای هایفوتراپی عبارت اند از:

  • قابل استفاده برای افراد در سنین مختلف (بین 30 تا 75 سال)
  • ماندگاری بالا

 

  • جلسات درمانی کوتاه مدت
  • غیر تهاجمی بودن

 

  • دوره نقاهت و ریکاوری کوتاه مدت
  • هزینه نسبتا پایین با توجه به نتیجه

 

  • عدم نیاز به تزریق ماده ای خاص
  • جوانسازی پوست در سریع ترین زمان سفت و کشیده شدن پوست

 


معایب لیفت صورت

در روش های مربوط به زیبایی اکثر عوارض مرتبط با مهارت پزشک و مواد مورد استفاده است که شما می توانید با انتخاب پزشک متخصص با تبحر از این عوارض تا حد بسیار زیادی جلوگیری کنید، تنها عارضه این روش می تواند به عفونت پوستی که ناشی از غیر اصولی انجام دادن و سهل انگاری پزشک است، اشاره کرد.

 


مقایسه هایفوتراپی با دیگر روش های جوانسازی 

لیفتینگ در جوامع مختلف بسیار محبوب و پرکاربرد است که برای انجام آن از روش های گوناگونی استفاده می شود و آخرین فناوری در این زمینه همان هیپنوتراپی است و اما روش های مشابه چیست؟ و هر کدام چه ویژگی هایی دارند؟


  • روش لیفت پوست صورت به روش جراحی : از این روش نیز برای رفع شلی و کشیدگی پوست استفاده می گردد استفاده از این روش می تواند روند پیری پوست را تا حدودی کند تر کند و شخص پس از انجام این عمل بعد از حداکثر 8 سال نیاز مجدد به عمل خواهد داشت

مزایا: ماندگاری بالا بسته به پوست افراد که گاها می تواند بیشتر از 10 سال نیز باقی بماند.

معایب: دوره نقاهت نسبتا طولانی، نیاز به ایجاد برش در پوست، خطرات ناشی از بیهوشی، بجا ماندن رد بخیه


  • استفاده از کرم های لیفتینگ:

مزایا: بدون عارضه و کم هزینه بودن

معایب: دوره درمان طولانی، تاثیرگذاری نه چندان بالا


  • لیفت با استفاده از نخ و بدون جراحی: با استفاده از این روش حجم صورت جا به جا می شود که این روش برای جلوگیری از چروک و پوست است.

مزایا: بدون نیاز به جراحی، هزینه نسبتا کم

معایب: ماندگاری کم و عوارض نسبتا زیاد (همانند التهاب و تورم )

 



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *