مرکز لیزر موهای زائد در اندرزگو

لیزر موهای زائد در اندرزگو

مرکز لیزر مریم یک مرکز لیزر موهای زائد در اندرزگو در تهران است که یکی از بهترین مرکز لیزر در خیابان اندرزگو تهران است که امروزه افراد زیادی برای از بین بردن مو های زائد بدن خود به این مکان مراجعه می کنند همچنین مرکز لیزر موهای زائد که در خیابان اندرزگو واقع است  با ارائه تخفیف و قیمت مناسب خواهان جلب رضایت مراجعه کنندگان میباشد.😍

لیر موهای زائد و فاصله بین آن
لیزر الکس کندلا برای نابودی دائمی موهای زائد

شماره تماس📞

02122704580

  • دستگاه جنتل مکس پرو و الکس🚀
  • دستگاه کارتخوان📡
  • دسترسی مناسب🚗
  • تخفیف های ویژه🎁

کلینیک زیبایی نیاوران

سوال و جواب سریع لیزری🔌

تاثیر گذاری لیزر چگونه است و ایا باعث از بین رفتن موها میشود؟

همانطور که میدانید برای از بین رفتن موهای زائد 3 روش وجود دارد. دارو،لیزر،الکترولیزر که لیزر از همه روش ها موثر تر است.

لیزر در یک جلسه باعث از بین رفتن دائمی موها نمیشود بلکه هر جلسه موها نازک تر میشوند تا اینکه ریشه مو کاملا از بین برود.

چه تعداد جلسه برای نابودی کامل موها لازم است؟

معمولا بین 4 تا 6 جلسه نیاز است که مداوم هر یک ماه لیزر انجام شود در واقع معمولا بعد از 4 تا 6 جلسه لیزر هر 6 ماه یک بار (بین 3 تا 4 بار) آن را انجام میدهیم. به این شکل میزان موها به طور متوسط 66 تا 90درصد کمتر می‌شود.

آیای لیزر مضرات و ضرر هم میتواند داشته باشد؟

در صورت اینکه فرد به تازگی افتاب گرفته باشد پوست فرد اسیب میبیند و اگر بعد از لیزر موارد بهداشتی را رعایت نکند ممکن است پوست اسیب ببیند.

همینطور  اگر فردی که از لیزر استفاده می‌کند مهارت درست نداشته باشد و شرایط دستگاه را نداند ممکن است منجر به ایجاد زخم شود.

در تبلیغات مختلف از دستگاه های مختلفی نام میبرند فرق آنها چیست؟

سیستم های لیزری

2 نوع سیستم و مکانیسم برای از نابودی موها زائد وجود دارد

سیستم‌ لیزر و سیستم‌ غیر لیزری.

دستگاه‌های غیر لیزری، سیستم‌های نوری هستند که ipl مینامند. این دستگاه‌ مناسب هستند اما قدرت‌ کافی به قدرت لیزر نیست. چون سیستم‌های لیزری گران‌ هستند  سیستم غیرلیزری ipl طراحی شد که دسترسی به آن آسان‌تر و هزینه‌هایش کمتر است اما در عین حال عوارض و احتمال سوختگی پوست و بازگشت مو با آن بیشتر است.

ایا استفاده از لیزر هنگام بارداری ممنوع است؟

در بارداری بهتر است از لیزر استفاده نشود اما در زمانشیردهی مشکلی ندارد

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

میزان درد در افراد مختلف، متفاوت است. درد آن درحد متوسط است و شدید نیست. برای کمتر شدن درد و به صفر رسیدن برای افرادی که حساس هستند میشود از  پماد بی‌حس کننده استفاده کرد تا دردناک نباشد.

لیزر برای چه کسانی ممنوع است؟

افرادی که كه باردار هستند، افرادی  که بیماری‌های عصبی  و ممکن است جای لیزرشان را بکنند و دستکاری کنند و کسانی که به خاطر شغل‌شان مجبورند ساعات طولانی در آفتاب باشند و همچنین کسانی که در محل مورد نظر، عفونت فعال یا زخم دارند باید تا زمان بهبود عفونت و زخم‌شان صبر کنند و از لیزر موهای زائد استفاده نکنند.

عکس قبل وبعد از لیزر موهای زائد بدن کلیک کنید

قبل و بعد از لیزر موهای زائد


لیست مراکز لیزر در تهران


مراکز لیزر موهای زائد

 

با گذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده است تا امروزه بسیاری از کار ها آسان شود که یکی از این کار ها خلاصی از مو های زائد است که در گذشته با بسیار از مشکلات مواجه می شد.

لیزر موهای زائد و دلایل بازگشت مو

ولی امروزه با انجام لیزر مو های زائد می توان برای همیشه از شر مو های زائد بدن خلاصی یافت. یکی از فواید لیزر مو های زائد این است که با انجام این روش که یک روش آسان و بدون درد است و هیچ گونه عوارضی برای بدن ندارد و همه می توانند از این روش برای نابودی مو های زائد خود استفاده کنند.

طرز از بین بردن مو های زائد با لیزر

این روش یکی از روش های عالی و بدون درد برای از بین بردن مو های زائد است که امروزه بیشتر افراد برای از بین بردن مو های زائد خود از این روش استفاده می کنند.

 

طرز کار در این روش اینگونه است که لیزر مو های زائد بدن را می سوزاند و در هنگام سوزاندن مو های زائد به ریشه مو ها نیز آسیب می زند و همین امر باعث می شود تا دیگر مو ها رشد نکنند.

ولی با یک جلسه تمام مو های بدن از بین نمی روند. چون تعدادی از ریشه مو ها در حالت استراحت هستند و در انجام لیزر از بین نمی روند و برای همین باید در چند جلسه این عمل صورت بگیرد تا تمام مو های زائد بدن از بین برود. یکی از مراکزی که این روش را انجام می دهد مرکز لیزر موهای زائد در اندرزگو است که در تهران دایر است و آماده خدمات رسانی به مشتریان است.

یزر موهای زائد

شناخت مرکز لیزر موهای زائد در اندرزگو

مرکز لیزر مریم یکی از مرکز لیزر مو های زائد در اندرزگو است که دارای مجوز رسمی از اداره بهداشت است که با تخفیف های مناسب و قیمت مناسب آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز است.

این مرکز یک مکان تمیز و بهداشتی است که با انجام کار با کیفیت بالا و استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته خواهان جلب رضایت مشتریان است و همواره می کوشد تا با انجام یک کار عالی و مشتری پسند همیشه انتخاب اول مشتریان باشد و مطمئن باشید با یک بار امتحان مشتری دائم مرکز لیزر مریم در خیابان اندرزگو تهران خواهید شد.


دیدن لیست سایر مراکز لیزر در شمال تهران



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *