لیزر جای جوش

لیزر جای جوش

امروزه با توجه به پیشرفت های پزشکی آسانترین روش برای برطرف کردن اسکارها یا همان اثرات باقیمانده از جوش بر روی صورت استفاده از لیزر جای جوش می باشد.

لیزر جوانسازی فوتونا چیست؟

معمولا پزشکان متناسب با نوع شکل جای جوش و میزان عمق فرورفتگی که در سطح پوست به وجود آمده است می توانند با نوعی لیزر تنها در چندین جلسه درمان، بدون هیچ جراحی هر نوع جای جوشی را برطرف کنند.

بهترین مرکز لیزر co2 فرکشنال در تهران

"<yoastmark
لیزر جای بخیه قبل و بعد

لیزر جای جوش

یکی از موثرترین روش ها جهت از بین بردن جای جوش یا همان اسکارها لیزر می باشد. معمولا جای جوش ها که فرورفتگی های نسبتا عمیقی را روی سطح پوست به وجود می آورند همراه با تیرگی ها و لکه هایی هستند.

 بهترین کلینیک خال برداری با لیزر در تهران

همراه عکس

 

"<yoastmark

"<yoastmark

 

امروزه افراد سعی کرده برای پوشش دهی و یا درمان این اسکارها از مواد آرایشی، درمان های خانگی و یا استفاده از داروهای شیمیایی را به کار ببندند اما از آنجایی که این روش ها زیاد موثر نیستند و ممکن است تنها تا اندازه ای جای جوش ها را محو کند پس بهتر است بدانید کوتاهترین روش برای رفع همیشگی جای جوش ها در صورت هر فردی می تواند لیزر باشد.

"<yoastmark


 چگونگی عملکرد لیزر برای رفع جای جوش

استفاده از لیزر جهت برطرف کردن اسکارها یک شیوه غیر تهاجمی است که معمولا پزشکان آن را جایگزین مناسبی برای جراحی های پوستی قرار داده اند.

در واقع دستگاه های لیزر با تاباندن نور و اشعه به عمق عارضه پوستی تا حد مشخص شده ای باعث شده تا کلاژن سازی در ناحیه مورد نظر تحریک شود.

لیزر لکه های پوست ; درمان لکه های پوستی با لیزر , مراقبت بعد , هزینه

بنابراین بدون رساندن هیچ آسیبی به پوست و نواحی اطراف آن با استفاده از لیزر سلول های جدید شروع به پر کردن فرورفتگی ها در هر قسمتی از سطح پوست می کنند و به همین راحتی اسکارها برای همیشه از بین خواهند رفت.

مراکز لیزر سعادت اباد برای موهای زائد غرب تهران

البته توجه داشته باشید لیزر تنها در یک جلسه انجام نمی شود و نباید در طی یک جلسه انتظار معجزه داشته باشید، بلکه این کار تا پر شدن نهایی تمام فرورفتگی های سطح پوست  لازم است  تا در چندین جلسه در بازه های زمانی مختلف انجام بگیرد.

لیست قیمت :

نام خدمات قیمت (هزارتومان)
مزوتراپی ابرو 150
میکرونیدلینگ 550
co2 فرکشنال 400
جوانسازی صورت  350
الکترولیز 150
جوانسازی ابرو 110
مزوتراپی هر ناحیه 220 220
rf لیفت صورت 100
برداشت خال 60 تا 70
لیز لک و واریس 3.5 هر شات

 

بهترین مرکز لیزر co2 فرکشنال در تهران


انواع لیزر برای برطرف کردن جای جوش

جای جوش ها اشکال گوناگونی دارند. بنابراین درمان آنها توسط روش های پیشرفته ای مانند لیزر جای جوش به شیوه های مختلفی باید صورت بگیرد. معمولا جای جوش هایی که فرو رفته هستند از طریق داروهای خاص، ساب سیژن، IPL  و البته روش های موثرتری مثل لیزر اربیوم و نیز فراکشنال به راحتی برطرف خواهند شد. 

 

البته قبل از به کار گرفتن هر کدام از انواع لیزرها لازم است تا بیمار با پزشک متخصص خود مشورت هایی در مورد لیزر و عوارض های پیش آمده داشته باشد، از طرفی باید دو هفته پیش از لیزر حتما بیمار از مصرف کرم ها و همچنین داروهایی که باعث بروز التهاب های پوستی می شوند خودداری کند.

 

انجام برخی آزمایش های هورمونی پیش از هر گونه اقدامی برای لیزر کردن می تواند تعیین کند که بیمار تا رسیدن به نتیجه مطلوب به چند جلسه لیزر احتیاج دارد.

 

البته به شما توصیه می شود برای رسیدن به بهترین نتایج از لیزر رفع جای جوش حداقل دو هفته پیش انجام لیزر از مصرف ویتامین E و همچنین آسپرین و هر نوع مکمل دیگری مانند محصولات حاوی رتینوئید و یا گلیکولیک اسید خودداری کنید و سعی کنید پوست را از هر نوع آفتاب سوختگی دور بدارید.

بهترین مرکز لیزر co2 فرکشنال در تهران



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *