فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد و بهترین فاصله بین آن

لیزر موهای زائد با دستگاه الکس کندلا در حال حاضر در ایران به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است، لیزر موهای زائد با دستگاه الکس کندلا زمان کوتاهی است که وارد ایران شده ولی توانسته متقاضیان لیزر زیادی  را به سوی خود بکشاند.در این مطلب فاصله بین جلسات لیزر مو شرح داده شده است

لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد

همه چیز درباره لیزر موهای زائد کلیک

فاصله بین جلسات لیزر مو های زائد با دستگاه الکس کندلا

تعداد جلسه‌های لیزر به شرایط زیادی بستگی دارد که در هنگام جلسه اول توسط پزشک مشخص خواهد شد. یکی از شرایط تاثیرگذار محدوده ای است که قرار است موهای آن از بین برود. موهای  قسمت های مختلف بدن به جلسات متفاوتی نیاز دارد. یکی دیگر از شرایط تاثیرگذار رنگ پوست، رنگ مو، نازک یا ضخیم بودن آن است که در حذف موها موثر استاگر می خواهید نتایج زیادی در کمترین زمان برای از بین بردن موهای خود ببینید، بهتر است برای لیزر موهای زائد الکساندرایت کندلا  را استفاده کنید.

ورود به مرکز لیزر موهای زائد نیاوران

همین حالا مشاوره لیزر دریافت کنید

قبل از انتخاب لیزر موهای زائد

موضوع مهمی كه بايد قبل از لیزر موهای زائد از آن اطمینان داشته باشیم، اين است كه: همه ليزرها، با کیفیت نيستند! و باید از اصالت تجارى دستگاه لیزر موهای زائد مطمئن شویم زیرا، ضروری ترین اصل برای موفقیت، در حذف دائمی موهای زائد است


انتخاب هوشمندانه بهترین مرکز لیزر و دیدن نظرات دیگران

همین هفته شروع به نابودی موهای زائد خود به وسیله لیزر کنید !

تهران و شمال تهران

انتخاب بهترین مراکز لیزر در شمال شرق مرکز و غرب تهران کلیک


 

چرا ليزر را انتخاب می کنیم؟

در گذشته برای از بین بردن موهای زائد از روش هایی مثل پودر موبر، تیغ و دستگاه اپیلاسیون استفاده می شد که به مدت چند روز ساقه مو از بین برده می شد اما درمان دائمی نبود. لیزر موهای زائد، فولیکول یا ریشه مو را هدف قرار می دهد و آن را نابود می سازد. بنابراین لیزر موهای زائد در حذف دائمی موهای زائد، نقش زیادی دارد. 

    

 

نکات مهم انتخاب مرکز لیزر موهای زائد

نوع دستگاه لیزر و تخصص و دانش فردی دو عامل موثر در حذف دائمی موها است. دانستن این موضوع که دستگاه های متفاوت با کیفیت و کارایی متفاوت وجود دارد، اهمیت زیادی خواهد داشت و باید علاوه بر نام دستگاه مانند الکساندرایت یا همان الکس، باید در مورد ویژگی های اختصاصی هر کدام نیز اطلاعاتی داشته باشیم.

 الکساندرایت در چند کشور چینی، کره ای، ایتالیایی یا آمریکایی تولید شده است.

اینکه دستگاه لیزر موهای زائد چه اندازه موثر است و یا برای تمامی افراد و حذف موهای زائد آنها قطعی است یا خیر، به کیفیت و پیچیدگی دستگاه بستگی دارد.   

لیزرموهای زائد اقایان
لیزر موهای زائد اقایان

ليزر چگونه باعث رفع موهاى زائد مى‌شود؟

ليزر، اشعه نوری است كه به علت دارا بودن انرژی زیاد، جایگاه بسیار خوبی در پزشكى پيدا كرده است. همانطور که می دانید یکی از کاربردهای محبوب لیزر، از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی است. روش انجام لیزر به این نحو است که ليزر روى پوستى كه موى اضافی و زائد دارد، تابانده می شود، رنگدانه هاى ملانين در موها، انرژى دستگاه را جذب و فولیکول یا ریشه مو را تخریب می کند. 

لیر موهای زائد و فاصله بین آن
لیزر الکس کندلا برای نابودی دائمی موهای زائد

 

لیزر موهای زائد با دستگاه الکس کندلا

ليزر الكساندرايت یا همان الکس طول موج ٧٥٥ نانومتر دارد و برای حذف موهای زائد افراد دارای پوست بسيار سفيد، گندمى  و همین طور پوست سبزه که بيشتر ایرانی ها اين نوع پوست را دارند، قابل استفاده است. در حال حاضر، دستگاه لیزر الكساندرايت در ایران دوستداران زیادی پیدا کرده است اما همانطور که گفتیم آیا فقط دانستن این که لیزر موی زائد از برند الكساندرايت  باشد، کافی است؟ خیر،

فاصله بین جلسات لیزر

یکی از بهترین لیزر موهای زائد دستگاه الكساندرايت  که تاثیر زیادی بر حذف موهای زائد دارد، لیزر Gentlelase کمپانی کندلا  از کشور آمریکا است. وقتی اشعه دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا به سطح پوست تابیده می‌شود، به خوبی جذب پوست و مو می‌شود. به دلیل این که تراکم رنگدانه‌ های تیره موجود در مو چند برابر پوست است  و همین  طور مو نسبت به پوست سریعتر گرم می شود، همین جریان  سبب گرم شدن ریشه مو شده و فولیکول موها از بین می‌روند

آیا با دستگاه الکساندرایت کندلا، التهابات ناشی از سوختگی خواهید داشت؟

دستگاه الکساندرایت کندلا از تکنولوژی سیستم خنک کننده استفاده می کند تا کمترین درد و سوزش را هنگام انجام لیزر داشته باشید. بنابراین پس از لیزر موها با الکساندرایت کندلا نیازی به کرم های بی حسی نخواهید داشت.

 یکی از فواید دستگاه الکساندرایت کندلا، کاربری آسان آن است و به فرد این امکان را می‌دهد تا روی دستگاه  تسلط بیشتری داشته باشد، که  منجر به رضایت مندی بیشتر افراد و کسب نتایج بهتر می شود.

انسان های با پوست روشن، موی سیاه و  همچنین کلفت از این دستگاه نتایج شگفت انگیزی خواهند دید. هنگام کار با دستگاه الکساندرایت کندلا، حدود ۱۰ تا ۴۰  درصد موهای زائد با یک بار در جلسه اول از بین خواهند رفت و در جلسه‌ های بعدی این مقدار بیشتر خواهد بود. از دیگر مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا، درد کمتر و سرعت زیاد است. این دستگاه برای تمامی پوست های تیره و روشن قابل استفاده است و برای انواع موها از نازک تا ضخیم کاربردی بسیار عالی دارد

اگر در شرق تهران هستید مرکز لیزر تهرانپارس

و اگر در شمال هستید مرکز لیزر زعفرانیه

و اگر در غرب هستید مرکز لیزر غرب تهران پیشنهاد کلینیک 42 است.


مشاوره برای لیزر موهای زائد را همین حالا شروع کنید !

شما میتوانید با لمس گزینه تماس و مشاوره پایین و یا ورود به صفحه کلینیک ها از مشاوره رایگان متخصصین لیزر موهای زائد برخوردار شوید.

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک

فاصله بین جلسات لیزر مو


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *