عوارض کربوکسی تراپی چیست ؟

عوارض کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی co2 یک روش برای جوان سازی پوست است که در آن از گاز دی اکسید کربن استفاده می شود. اما عوارض کربوکسی تراپی چیست ؟ این گاز سبب ترمیم پوست و سبب افزایش جریان خون در پوست شده که به واسطه آن چین و چروک پوست رفع می شود. تزریق کربن دی اکسید به بدن عارضه ندارد و شخص می تواند به راحتی و طی جلسات مشخص شده کربوکسی تراپی را انجام بدهد.

در ادامه میتوانید عوارض و مزایای کربوکسی تراپی را مطالعه کنید.


کدوم مراکز معتبر در تهران کربوکسی تراپی انجام میدن؟ کلیک

سوال برای یافتن بهترین مرکز و کلینیک یا دکتر


مزایای کربوکسی تراپی co2

از جمله مزایای کربوکسی تراپی co2 می توان به افزایش جریان خون، جوان  سازی پوست بدون جراحی، هزینه کم، تعداد جلسات متعدد، نیاز نداشتن به بیهوشی و غیره اشاره کرد. کربوکسی تراپی همواره طرفداران خاص خود را دارد. تعداد جلساتی که برای کربوکسی تراپی co2 مورد نیاز است اغلب به دوازده تا شش جلسه می رسد و با فاصله یک هفته انجام می شود. یکی دیگر از مزایای کربوکسی تراپی قابلیت کاربردی آن است. این روش برای نقاط مختلف بدن قابل استفاده می باشد.

عکس قبل وبعد کربوکسی تراپی
گالری عکس و فیلم قبل وبعد کربوکسی تراپی کلیک

عوارض کربوکسی تراپی

در حقیقت تاکنون عوارضکربوکسی تراپی مشخص نشده است و می توان گفت عارضه ای ندارد.

کربوکسی تراپی عموما برای افرادی که دارای شرایطی چون بارداری، سرطان، صرع، گلوکومهستند ممنوعاست. تنها عارضه ی کربوکسی ایجاد درد، خارش و سوزش در محل استفاده است. گاهی کربوکسی باعث ایجادی کبودی در زیر پلک می شود که پس از گذشت چند ساعت به سادگی از بین می رود.


قبل و بعد از کربوکسی تراپی
رفع افتادگی پلک

کاربرد کربوکسی تراپی 

در آمریکا حدود سی الی چهل سال قبل از این روش برای باز کردن رگ های خونی استفاده می شد.

هم اکنون برای جوان سازی و زیبا سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. کربوکسی تراپی یک روش خوب برای جوان سازی و رفع چین و چروک صورت است. از دیگر کاربرد های کربوکسی تراپی می توان به مواردی چون سیاهی دور چشم، کاهش توده های چربی، رفع چین و چروک، شل شدگی و افتادگی پوست، جوان سازی پشت دست، ریزش مو، کاهش درد عضلاتی و غیره اشاره نمود.


دستگاه کربوکسی تراپی

ماندگاری کربوکسی تراپی اغلب بلند مدت است و تا شش ماه تخمین زده می شود.

کارکرد کربوکسی تراپی co2 به این صورت است که ابتدا توسط دی اکسید کربن گردش خون در نقاط تیرگی و کبودی بالا می رود و سپس کربن دی اکسید اضافی دفع می شود. در نهایت باعث جوان سازی پوست می شود.

چگونگی انجام کربوکسی تراپی

انجام کربوکسی تراپی به این صورت است که ابتدا گاز دی اکسید کربن به نقاط مد نظر شما پس از معاینه و بررسی پزشک تزریقمی شود. این کار به مدت حدودی شش تا دوازده جلسه به هر هفته تکرار می شود تا نتیجه مورد نظر حاصل شود.

در کربوکسی تراپی ممکن است در محل تزریق احساس سوزش و خش خش شدن داشته باشید که طبیعی است و در مدت کوتاهی حدود چند ساعت از بین می رود. کربوکسی تراپی می تواند باعث جوان سازی پوست شود و می تواند در نقاط مختلف بدن استفاده شود.

در خصوص هزینه کربوکسی تراپی می توان گفت با توجه به تعداد جلساتی که پزشک برای شما تعیین می کند برآورد می شود. اما معمولا عوامل دیگری چون نوع کلینیک و محل تزریق نیز در هزینه تاثیر دارد. به طور کل جلسه شصت الی صد و بیست هزار تومان است. تعداد جلسات کربوکسی دارای مدت زمان کمی است و شما می تواند پس از آن حالت اولیه خود را حفظ کنید. در کربوکسی تراپی می توانید از پزشک متخصص مشاوره بخواهید.



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *