رفع سیاهی دور چشم با هایفوتراپی لیزر و میکرونیدلینگ

رفع و درمان سیاهی دور چشم

درمان و رفع سیاهی دور و زیر چشم با دستگاه های هایفوتراپی لیزر و میکرونیدلینگ برای جوانسازی و رفع چین و چروک

سیاهی زیر و دور چشم باعث خسته به نظر آمدن چهره میشود. علت سیاهی زریر و دور چشم ممکن است مختلف باشد از دلایل ارثی تا عدم مراقبت صحیح از پوست دور و زیر چشم , استفاده از بعضی غذاها , و فرم و اسکلت بندی صورت میتواند از دلایل گودی و سیاهی دور و زیر چشم باشد.

  • پیری
  • ژنتیک
  • سوء تغذیه
  • خستگی و محرومیت از خواب
  • سیگار و مشروبا ت الکلی
  • تغییرات هورمونی
  • آلرژی

روش های مختلفی برای درمان وجود دارد که به آن خواهیم پرداخت.

 


رفع سیاهی و گودی زیر چشم با هایفوتراپی

لیفت صورت با هایفوتراپی
تصویر قبل و بعد از هایفوتراپی صورت جهت لیفت پوست

هایفوتراپی وسیله ای برای لیفت جوانسازی که از سال 2012 وارد عرصه پزشکی شد که برای چین و چروک دور چشم، رفع تیرگی و کبودی ، رفع گودی زیر چشم و درمان افتادگی و شلی پوست اطراف چشم کاربرد دارد.

چگونگی هایفوتراپی دور  و زیر چشم

هایفوتراپی دستگاهی شبیه دستگاه سونو گرافی است و روی پوست کشیده میشود که مدت انجام آن از 20 دقیقه تا 45 دقیقه برای پوست دور چشم متغیر است. تاثیر هایفوتراپی بر روی پوست دور چشم آنی است و تغییرات بلافاصله قابل تشخیص هستند اما باید دو الی 3 جلسه این فرایند طی شود تا مشکل کبودی و سیاهی دور و زیر چشم تثبیت شود.

تیرگی، گودی، چین و چروک های مختلف چون چین و چروک پنجه کلاغی از درمان های این دستگاه است.

هایفوی دور چشم روشی موثر و کارآمد برای زیباترشدن و جذابیت بیشتر می باشد.

مراکز هایفوتراپی در تهران کجاها هستند ؟ کلیک


درمان گودی و سیاهی دور و زیر چشم با لیزر RF فرکشنال

لیزر ار اف فرکشنال در سه الی 4 جلسه 30 الی 40 دقیقه ای صورت میگیرد و مخصوص افرادی است که سیاهی دور چشم آنها بیش از حد باشد و رگ های زیر چشم بیرون زده ای داشته باشند.

 

مطب دکتر پوست در سعادت اباد لیزر ار اف

در درمان سیاهی دور چشم با لیزر گزینه دیگر استفاده از لیزر درمانی رگ هاست.

این روش مخصوصا برای افرادی است که در نتیجه قابل مشاهده شدن رگ ها، زیر چشم آن ها به رنگ آبی است. این روش درمان سیاهی زیر چشم با لیزر را می توان با دقت و به گونه ای برای انقباض رگ ها تنظیم کرد که رگ ها بدون اینکه صدمه ای ببینند منقبض شوند. بازسازی پوست بوسیله آر اف فرکشنال روش معروف دیگری برای درمان سیاهی زیر چشم هاست که به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. تکنیک جوانسازی پوست با rf نه تنها به درمان سیاهی زیر چشم بلکه به درمان چروک ها همچنین به تحریک پوست برای کلاژن سازی کمک می کند. افرادی که پوست زیر چشم آن ها خیلی نازک یا ضخیم است می توانند از تکنیک آر‌اف فرکشنال استفاده کنند. با این وجود معمولا از این تکنیک برای برداشتن چروک های زیر چشم و رفع سیاهی زیر چشم استفاده می شود.

بهترین مراکز لیزر R.F در تهران کجاست؟


میکرونیدلینگ و رفع مشکلات کبودی سیاهی و دور و زیر چشم

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست مزیت های بسیار زیادی را به دنبال دارد که در این بخش به معرفی برخی از مزیت های این روش جوانسازی اشاره نموده ایم:

میکرونیدلینگ و جوانسازی پوست

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *