درمان لک بعد از زایمان توسط دکتر خوب در تهران

به دنبال درمان لک بعد از زایمان توسط دکتر خوب در تهران هستید ؟

از شایع ترین مشکلاتی که اکثر خانم ها با آن روبرو هستند، لک های صورت و یا بدن بعد از زایمان است.

از این رو به دنبال راهی مطمئن برای درمان لک بعد از زایمان هستند.

ایجاد لک بر روی صورت در زمان حاملگی باعث می شود که بسیاری از خانم ها اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و نگران این باشند که این لک ها بر روی صورت آنها باقی بماند.

کلینیک 42  Clinic42.ir

در بیشتر مواقع این لک ها از بین نمی روند و بعد از زایمان باید به دنبال راهی برای درمان لک بعد از زایمان باشند.

برای درمان این لک ها ابتدا باید علت بوجود آمدن آنها را در زمان بارداری بدانید سپس به دنبال راهی مناسب برای درمان باشید؛

یکی از راه های بسیار مطمئن که به راحتی می توان به وسیله آن این لک ها را درمان کرد، مراجعه به یک پزشک مناسب است.

در ادامه علت به وجود آمدن این لک ها بر روی صورت و راه های درمان را به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد.

تغذیه سالم در دوران حاملگی

لک حاملگی چیست؟

اکثر خانم هایی که به پزشک برای درمان لک صورت مراجعه می کنند، لک صورت آنها بر اثر حاملگی بوجود آمده است و بعد از زایمان از بین نرفته اند.

لک های ایجاد شده بر روی صورت بر اثر حاملگی معمولا به صورت قرنیه و قهوه ای رنگ هستند و بعد از زایمان ممکن است از بین بروند یا باقی بمانند.

اکثر خانم ها پس از زایمان  لک های قهوه ای زمان بارداری بر روی صورت آنها ممکن است تا چندین سال باقی بماند و این موضوع آنها را برای درمان لک بعد از زایمان ترغیب می کند.

مطالب مرتبط :

کرم ضد لک میکرودرم چه کاربرد هایی دارد؟

به چه علت لک حاملگی به وجود می آید؟

لک های قهوه ای که به لک های حاملگی معروف هستند، تنها در افرادی که باردار و یا زایمان کرده اند دیده نمی شود بلکه در خانم های مجرد و آقایونی که فعالیت بیرون از منزل دارند،  نیز دیده شده است.

علت اصلی به وجود آمدن این لک ها مشخص نیست اما تغییرات هورمونی بدن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید به صورت مستقیم می تواند علت اصلی به وجود آمدن این لک ها باشد.

استفاده از قرص های ضد بارداری و قرص های هورمونی که در زمان حاملگی مصرف می شود، باعث به وجود آمدن لک های قهوه ای بر روی صورت می شوند.

اگر بخواهیم بطور کلی علت به وجود آمدن این تیرگی ها بر روی پوست صورت را بیان کنیم باید بگویم به سه دلیل اصلی یعنی ژنتیک، تغییرهای هورمونی و اشعه ماورای بنفش این لک ها ایجاد می شوند.

درمان لک بعد از زایمان

بسیاری از خانم ها برای پنهان کردن لک های صورت بعد از زایمان از لوازم آرایشی استفاده می کنند.

همین مواد آرایشی باعث تشدید لک های پوستی می شوند و ما به شما توصیه می کنیم برای درمان لک بارداری به بهترین پزشک  در شهر خود مراجعه کنید.

برای درمان لک بعد از زایمان می توانید به تجویز پزشک از کرم های سفید کنند مانند استروئید، ترتینوئین استفاده کنید.

استفاده از این کرم ها ممکن است باعث قرمزی و تورم پوست شما شود که نشانه لایه برداری از پوست است و نیازی به نگرانی نیست.

با استفاده از کرم های سفید کنند و پس از گذشت دوره درمان، لک های صورت درمان می شوند.

کرم های سفید کنند برای درمان لک های سفید کننده

کرم جوش صورت و انواع آن

آیا لیزر باعث درمان لک بعد از زایمان می شود؟

در برخی از موارد لک های بعد از زایمان بسیار پر رنگ هستند و درمان آنها به وسیله کرم های سفید کننده و درمان های دیگر ممکن نیست و تنها راه درمان استفاده از لیزر است؛

البته این نوع درمان به اثبات نرسیده است ولی تاثیر بسزایی در درمان لک بعد از حاملگی دارد.

آیا لیزر باعث درمان لک بعد از زایمان می شود؟

بهترین راه برای درمان لک بعد از زایمان جلوگیری از تشدید آنها است.

برای اینکه از تشدید لک های صورت جلوگیری کنید تنها کافیست طبق توصیه های پزشک عمل کنید و در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید.

فواید و عوارض دستگاه لیزر مو الکس

دکتر خوب برای رفع و درمان لک بعد از زایمان و بارداری در تهران

از سوال های متداول که اکثر خانم ها آن را می پرسند این است که آیا می توان در خانه این لک ها را درمان کرد؟

ما به شما توصیه می کنیم لک های بعد از زایمان را در منزل درمان نکنید زیرا ممکن است با یک اشتباه کوچک باعث تشدید آنها شوید و بهتر است به یک پزشک مجرب مراجعه کنید.

برای یافتن یک دکتر مجرب برای درمان لک های بعد از حاملگی در تهران، می توانید به سایت های معتبر مراجعه کرده و نام پزشکان مجرب را جویا شوید.

لیست مراکز لیزر اصفهان