جوانسازی پوست چشم با تزریق ژل به پلک

تزریق ژل به پلک

تزریق ژل به پلک

تزریق ژل به پلک

پلک ها نقش مهمی در زیبایی چهره چه در خانم ها و چه در آقایان دارند ، پلک هایی با فرم ایده آل و جذاب باعث خواهد شد سایر اجزای صورت مثل چشم ها هم زیباتر دیده شوند.

ایجاد چین و چروک در اطراف چشم و روی پلک ها در کنار افتادگی پلک از جمله عوارض پیری پوست و افزایش سن است که به یقین برای همه ناخوشایند است.

در میان انواع روش های درمانی برای رفع چین و چروک و افتادگی پلک ، ما می خواهیم یکی از بهترین روش ها را به شما معرفی کنیم.

تزریق ژل در کنار مزایای فوق العاده ای که دارد با انتخاب متخصص زیبایی حرفه ای و تزریق درست ، نتایجی فرای انتظار خواهد داشت.

بوتاکس برای افتادگی پلک

درمان افتادگی پلک ; بلفاروپلاستی , نخ , پلاسما

در چه صورتی به تزریق ژل پلک نیاز است؟

پشت پلک به دلیل آسیب های نور مستقیم خورشید، مصرف دخانیات مثل سیگار و افزایش سن دچار افتادگی می شود.گاهی در این مشکل عوامل ژنتیکی هم دخیل است.

در این صورت درمان تزریق ژل یا سایر فیلر های پوستی هم در پشت پلک انجام میشود.ماده ی ای به نام اسید هیالورونیک از مواد اصلی تشکیل دهنده ی ژل های تزریقی به پشت پلک است که تاثیر زیادی در رفع چین و چروک و افزایش حجم پوست پلک دارد.

تزریق ژل به پلک

در تزریق ژل برای پلک ها معمولا به دلیل اینکه پوست پلک بسیار نازک است از فیلر های ملایم و سبک تری استفاده می شود.یکی از مزایای استفاده از فیلر های ملایم این است که تاثیر زیادی بر روی چشم ها نمی گذارند.

در تخصص پزشکی زیبایی این روش در دنیا بسیار پر طرفدار است. این روش علاوه بر اثرات زیبایی ، مشکلاتی مانند باز و بسته کردن چشم که در اثر افتادگی پلک ایجاد شده بود را رفع می کند.

مزایای تزریق ژل به پلک ها و جوانسازی دوباره پوست

بعد از تزریق ژل با چهره ای مواجه خواهید شد که چندین سال زیباتر به نظر می رسد و علاوه بر آن بسیار شاداب و پر طراوت است.

این روش غیرتهاجمی است که نیازی به جراحی ندارد و در اغلب موارد عوارض موقت چندروزه دارد.

در کنار این این روش سیاهی دور چشم را که بسیاری از افراد از آن شاکی هستند را رفع می کند.جوانسازی و تاثیرات تزریق ژل حدود دوازده ماه ماندگاری دارد و بعد از آن نیاز به استمرار درمان هست.

تزریق ژل به پلک

پوست پلک بسیار نازک است و تزریق ژل به پلک دقت و حساسیت بیشتری می طلبد، در هنگام انتخاب متخصص برای تزریق ژل به خصوص در پلک ها وقت کافی را صرف کنید و بهترین متخصص را انتخاب کنید.

ماند سایر روش های تزریق ژل ، متخصص زیبایی بعد از بررسی شرایط بیمار ، مقدار دوز تزریقی و محل تزریق را تعیین خواهد کرد.

چون در این روش از ژل های اسید هیالورونیک استفاده می شود ، احتمال حساسیت و واکنش های آلرژیک کاهش می یابد، این ماده به خودی خود در بدن یافت می شود و کاهش سطح آن در پوست از عوامل اصلی پیرشدن پوست و ایجاد چین و چروک است.

2 thoughts on “جوانسازی پوست چشم با تزریق ژل به پلک

  • ژوئن 29, 2021 at 22:45
    Permalink

    من سوئد زنده گی مینکم میخواهم بیام ایران زیر های چشم و صورت ام را با زیل جوان سازی کنم

    Reply
    • جولای 29, 2021 at 14:36
      Permalink

      بفرمایید در خدمتتون هستیم. +982126654500

      Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *