جراح افتادگی پلک در تهران (بلفاروپلاستی)

جراح افتادگی پلک در تهران

دکتر کسایی متخصص گوش، حلق و بینی و یکی از بهترین جراح افتادگی پلک در تهران است که خدمات بینظیری را در این حرفه برای بیماران ارائه کرده است.

مجموعه جراحی GMK

بلفاروپلاستی
بلفاروپلاستی

تماس و مشاوره :

02188685798
موبایل :
09121502903
آدرس :

بلوار سعادت آباد کوچه ۳۲ غربی پلاک ۱۱۰ واحد ۲

این پزشک محبوب با جدیدترین متدهای درمانی به رفع مشکلات ناشی از بالا رفتن سن نظیر شل شدگی پوست و حالت افتادگی پلک هاريال پف و سیاهی دور چشم و … پرداخته و برهمین اساس در این بخش ما قصد داریم تا اطلاعاتی را در خصوص جراحی افتادگی پلک در تهران (بلفاروپلاستی) با شما خوانندگان عزیز به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید.

آیا وقت خواندن مقاله را ندارید؟
می توانید به راحتی پادکست این مقاله را گوش دهید.

مشاوره با دکتر کسایی فر درباره جراحی افتادگی پلک بلفارو پلاستی

مشاوره رایگان و تماس

بهترین  جراح افتادگی پلک در تهران

اغلب افراد جامعه به دلایل متعدد از جمله افزایش سن؛ اضطراب و تنش و … با مشکلات متعددی از قبیل شل شدگی و افتادگی پلک مواجه می شود که این عامل خود سبب پیر شدن چهره و کاهش اعتماد به نفس در آنها خواهد شد.

کلیک کنید : 

بهترین جراح افتادگی پلک در تهران (بلفاروپلاستی)

از همین رو آن ها برای رفع این گونه نواقص و ایجاد ظاهری جوان تر برای خود به نزد بهترین جراح افتادگی پلک در تهران و یا سایر شهرستان های کشور مراجعه می کنند تا با انجام عمل زیبایی بلفاروپلاستی مشکلات خود را از قبیل پف زیر چشم( بوتاکس برای پف زیر چشم ) و افتادگی پلک و شل شدن پوست را درمان کرد.

هر چند که عمل بلفاروپلاستی به عنوان یکی از رایج ترین شیوه های جراحی زیبایی چهره در دنیا شناخته می شود اما انتخاب جراح افتادگی پلک در تهران که از فاکتورهای لازم برای انجام این کار آن هم به صورت کاملا ایمن و موثر برخوردار باشد؛ کمی دشوار به نظر می رسد.

بر همین اساس با توجه به سابقه و مهارت پزشکان حاذق در این حوزه پزشکی پیشنهاد ما به شما دکتر کسایی می باشد.

آشنایی بیشتر با عمل بلفاروپلاستی

جراحی افتادگی پلک (بلفاروستی) از جمله روش های درمانی موثر و البته کم خطر برای رفع مشکلات مربوط پلک بالا و پایین چشم است و شما بعد از طی دوره نقاهت شاهده نتایج شگفت انگیز آن در چهره فرد خواهید بود.

در این شیوه جراحی برای درمان مشکلات پلک بالایی بر روی منطقه بین ابرو و مژگان و در پلک پایینی نیز بر روی ناحیه بین گونه و مژه های چشم فرد متمرکز خواهیم شد و از طریق متدهای مختلف برای  از بین بردن پوست اضافی و چین و چروک اطراف چشم، سفت کردن ماهیچه ها و رفع پف زیر چشم اقدام می شود.

تغییرات صورت گرفته در ناحیه اطراف چشم و پلک ها کمی پیچیده به نظر می رسد و شاید نشانه ها و علائم اولیه این تغییرات پوستی را بتوان به از بین رفتن الیاف الاستیک درون بافت پوست در اثر افزایش سن نسبت داد.

در واقع این نابودی و کاهش الاستیک منجر به شل شدگی و حالت آویزان پوست و پلک های فرد شده و همچنین توان عضله زیری آن نیز تا حدی از دست خواهد رفت.

جراح افتادگی پلک در تهران

کاندیدای مناسب جراحی افتادگی پلک

اگر بخواهیم در یک دسته بندی  کلی به افراد مناسب برای انجام عمل زیبایی پلک یا همان بلفاروستی اشاره ای کوتاه و مختصر داشته باشیم؛ میتوان فاکتورهای مورد نظر در انتخاب افراد مناسب برای انجام جراح افتادگی پلک در تهران در قالب موارد ذیل مطرح نمود :

  • برخورداری از سلامت جسمانی و روانی کامل
  • برخورداری از سن مناسب برای جراحی حداقل  35 سال و برای افراد پایین تر از این سن بنا بر صلاحدید پزشک
  • کاهش اعتماد به نفس افراد برای حضور در جمع بابت این مشکل
  • داشتن انتظار واقع بینانه و معقول از نتیجه نهایی جراحی

عوارض بلفاروپلاستی چه مواردی است؟

ماندگاری و طول عمر این عمل زیبایی حدودا 7 سال در پلک فوقانی بوده و با توجه به افزایش سن افراد و چین و چروک بر روی پوست نباید انتظار خارق العاده ای از آن داشت.

کلیک کنید : 

درمان افتادگی پلک ; بلفاروپلاستی , نخ , پلاسما

همانطور که اشاره شد بلفاروپلاستی یکی از شیوه های درمانی رایج و البته کم خطر در حوزه جراحی های زیبایی به شمار آمده اما این نوع عمل نیز همانند سایر عمل های زیبایی ممکن است در صورت عدم مهارت پزشک جراح افتادگی پلک در تهران با خطرات و عوارض جانبی احتمالی همراه باشد که از جمله آن ها موارد مطرح شده در قسمت ذیل می باشد.

  • – کبودی اطراف چشم : این عارضه بسیار در بین بیماران شایع بوده و معمولا بعد از سپری کردن دوره نقاهت برطرف حواهد شد.
  • – بازماندن چشم ها هنگام خواب : از دیگر عوارض شایع در بین بیماران بعد از انجام این عمل باز ماندن پلک ها در فاصله 1 تا 2 میلی متری می باشد.دقت داشته داشته باشید که در صورت بروز این حالت حتما با تشخیص پزشک خود از پماد ها آنتی بیوتیک هنگام خواب و قطره های اشک مصنوعی هنگام بیداری استفاده نمایید.
  • – خشکی دائمی چشم : این عارضه که در صورت فقدان تخصص و تجربه کافی جراح ممکن است برای فرد پیش آید و بخاطر اشتباهی در طول عمل جراحی نظیر برداشتن چربی های اضافی پلک بالا و یا آسیب زدن و … پیش می آید.
  • –   عدم تقارن دو طرف و یکسان نبودن پلک ها
  • – عدم شناسایی افتادگی ابرو قبل از عمل
  • – و …

مشاوره با دکتر کسایی فر درباره جراحی افتادگی پلک بلفارو پلاستی

مشاوره رایگان و تماس

اقدامات قبل از جراح افتادگی پلک در تهران

قبل از مراجعه نزد جراح افتادگی پلک در تهران باید بدانید که لازم است در نخستین جلسه معاینه به تمامی سوالات او در خصوص خشکی یا آبریزش چشم پاسخ داده و در صورت وجود هر گونه مشکلی در نحوه عملکرد غدد اشک چشم خود برای گرفتن آزمایشات بیشتر و اطمینان از سلامتی چشم های خود درخواست کنید.

از سویی دیگر مصرف مواد غذایی و مایعات حدودا 7 ساعت قبل از جراحی ممنوع بوده و با خودداری از استعمال سیگار به موفقیت آمیز بودن روند درمان و پیشگیری از عوارض احتمالی بعد از آن کمک کنید.

عدم استفاده از هر گونه موارد آرایشی بر روی پوست و چشم تا چند روز قبل از جراحی افتادگی پلک  ممنوع بوده و باید پزشک را قبل از جراحی کاملا در جریان سوابق بیماری، داروهای مصرفی، آلرژی و دیگر عادات خود از قبیل سیگار کشیدن و مصرف دخانیات و … قرار دهید.

معمولا مصرف داروهای آسپرین و ضد التهاب برای بیماران از حدود 2 هفته قبل از جراحی افتادگی پلک توصیه نمی شود.

کلیک کنید : 

مرکز تخصصی جراحی بلفاروپلاستی در سعادت اباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *