تزریق ژل پروفایلو در تهران

تزریق ژل لب با مدل روسی

تزریق ژل پروفایلو در تهران ; می توان گفت که روش تزریق ژل پرفایلو یک انقلابی در روش های جدید و غیرجراحی بازسازی پوست ایجاد کرده است که در آن پوست شل شده  و خطوط ریز و درشت و چین چروک در صورت را با بهبودی حالت ارتجاعی ، بافت و آبرسانی پوست به طور تقریبا کاملی درمان می شود. بهترین دکتر و مرکز برای ژل پروفایلو در تهران

در کنار تمامی مواد، روش ها و محصولاتی که برای مراقبت از پوست استفاده می شود به جرات می توان گفت که اسید هیالورونیک یکی از کارآمدترین و موثر ترین ها است. این ماده از ترکیبات اصلی در روش پروفایلو(PROFHILO) است و مولکول های تشکیل دهنده آن آب دوست هستند و توان زیادی در نگهداری آب در خود دارند.

غلطت بالای اسید هیالورونیک در روش پروفایلو درخشندگی و شادابی و رفع چین و چروک را برای پوست بخصوص در صورت به ارمغان می آورد.در سایت کلینیک بهترین متخصصین پروفایلو در تهران معرفی شده اند.

 

دکتر عسگری کلینیک زیبایی ایده آل

 

02144403269

02144473063

تماس و مشاوره

09352838990

نظام پزشکی :57921

مشاهده گالری عکس قبل و بعد دکتر عسگری کلیک

جنت آباد مرکزی، بالاتر از تقاطع مخبری، جنب بانک آینده خیابان پنجم، پلاک ۱۰۵ ، طبقه همکف

بلد

مسیر یابی با بلد

نشان

 

چه کسانی از ژل پروفایلو در تهران استفاده کنند ؟

 

کسانی که علائم پیری پوست در آنها قابل مشاهده است گزینه ی اصلی برای انجام پرفایلو هستند.

در سنین بالا، پوست بسیاری از حالت های خود را از دست می دهد که نقش مهمی در زیبا و جوان نشان دادن پوست دارند ، کلاژن سازی و الاستین سازی از جمله این موارد است ، وقتی الاستین و کلاژن در پوست کم می شود پوست آرام آرام دچار افتادگی می گردد و چین و چروک ها شروع به ظاهر شدن می کنند.

پرفایلو یک روش پیشرفته است که امروزه به افراد زیادی کمک کرده است دوباره پوست زیبا و جذاب داشته باشند این عملکرد بیشتر به دلیل وجود ماده ای به نام اسید هیالورونیک است که ژل پرفایلو بر پایه ی آن ساخته شده است.در ادامه بیشتر با این روش جدید و مزایا و عوارض روش پرفایلو آشنا خواهید شد.

 شماره تماس و آدرس بهترین متخصصین تزریق ژل پروفایلو درتهران در سایت کلینیک برای شما قابل دسترسی است.

تماس و مشاوره

پروفایلو در تهران

اسید هیالورونیک دقیقا چیست و چرا برای بازسازی پوست مفید است؟

 

این ماده به طور طبیعی در بدن ما یافت می شود که درون بدن هم به صورت ژل است و عملکردی به صورت اسفنج دارد که آب را جذب کرده و در خود نگه می دارد.

وجود این رطوبت در پوست باعث همیشه مرطوب بودن پوست شده و آبرسانی در آن را تقویت می کند همین مسئله باعث می شود پوست شاداب و درخشان و صاف دیده شود.

زیاد شدن سن و پیری پوست تولید و حضور این ماده را در پوست کاهش می دهد که در ادامه استحکام و انعطاف پذیری پوست هم کاهش می یابد.

برای گرفتن نتیجه ی بهتر در تزریق ژل پرفایلو حدودا سه دوره ی درمانی نیاز است اما در افراد جوانتر ، معمولا زیر 45 سال، انجام دو دوره ی درمانی کفایت می کند.

جالب است بدانید با علم بر همین موضوع بسیاری از شرکت های آرایشی و بهداشتی اسید هیالورونیک را به محصولات خود اضافه می کنند.

کار اصلی اسید هیالورونیک تحریک پوست برای تولید دوباره دو ماده ی اساسی یعنی کلاژن و الاستین است که تاثیر بی نظیری در بازسازی پوست دارند.

همین مزایا روش پرفایلو را انتخابی کم نظیر برای افرادی با پوست پیر و خسته می کند که مایلند دوباره پوستی حجیم و شاداب داشته باشند.

در کنار کلاژن و الاستین روش پرفایلو تولید سلول های بنیادی در پوست را افزایش می دهد.در این روش هم لایه ی چربی و هم لایه ی پوست به حالت قبلی خود باز می گردند و تقریبا تولید چهار نوع کلاژن در بدن شروع می شود.

تماس و مشاوره

 

ژل پروفایلو در تهران

مقایسه روش فیلر با روش تزریق ژل پروفایلو

 

در مقایسه با فیلرها یا پرکننده های پوستی ، روش پرفایلو حجم ایجاد نمی کند و برای مناطقی از بدن که مناسب استفاده فیلر ها نیست این روش می تواند کاربرد داشته باشد.

فیلر های پوستی برای درمان شلی پوست و رفع چین و چروک ها آنها را پر می کنند اما روش پرفایلو با قرار گرفتن در اطراف چروک ها و تحریک تولید کلاژن و الاستین، پوست را از درون درمان می کند و بازسازی پوست به کمک خود بدن انجام می شود.

در مدت زمانی کوتاهی حتی در ده دقیقه اسید هیالورونیک بدن را وادار به تولید چهار نوع مختلف کلاژن و الاستین می کند که کیفیت پوست تا تا حد مطلوبی بالا می برد ؛نکته مهم تر اینکه این افزایش کیفی در پوست و بازسازی کاملا توسط فرد قابل مشاهده و احساس است.

روش پرفایل به جای اضافه کردن حجم به پوست به مانند پرکننده های پوستی ، حجم را در درون پوست ایجاد می کند و همین ویژگی آن را انتخاب مناسبی برای درمان مناطقی مثل گردن ،اطراف دهان و خط لبخند و دست ها کرده است پوست این مناطق بیشتر در معرض از دست دادن استحکام ، سفتی و کشش پوستی قرار دارند.

طبق نظر متخصصان پوست بیشتر مراجعه کنندگان ترجیح می دهند از پرفایلو در نواحی بین گونه و چانه برای سفت کردن پوست و از بین بردن جای جوش استفاده کنند.

بعد از استفاده از روش پروفایلو در بین  گونه و چانه بعد از گذشت دوازده هفته تاثیر این روش به مانند لیفتینگ در این مناطق خواهد بود.   

تماس و مشاوره

چه زمانی برای استفاده از روش پرفایلو مناسب است ؟

 

با شروع سی سالگی پوست به تدریج روند پیری را آغاز می کند و این یعنی کاهش تدریجی تولید کلاژن در پوست و در نهایت کاهش انواع خاصیت پوست مانند استحکام و انعطاف که برای بسیاری از افراد بخصوص خانم ها موضوعی آزار دهنده است.

محدودیت سنی خاصی برای این روش وجود ندارد اما به طور کلی افراد با سنین پایین نیازی به انجام این روش ندارند زیرا پوست ، خود در بهترین حالت است اما در هر صورت نباید مشورت با متخصص را از یاد برد.

دو مزیت دیگر هم میتوان برای پرفایلو نام برد اول نتایج چشمگیر استفاده از آن حتی در سنین بسیار بالا است و دیگری امکان ترکیب کردن این روش با روش های دیگر مثل انواع فیلر(پرکننده ها) و لیفت با نخ است.

بعد از تزریق ژل پرفایلو به دلیل قابلیت پخش شدن زیاد آن فقط پنج نقطه در هر طرف از صورت فرد برای تزریق لازم است.

افراد استفاده کننده این روش را راحت تر و آسان تر از روش های دیگر می دانند که حتی کرم بی حس کننده نیاز ندارد.

ژل پروفایلو در تهران ؛ عوارض روش پرفایلو چیست؟

 

  • انتظار مقداری تورم و قرمزی را در محل تزریق می توان داشت همچنین وجود خارش و حساسیت در محل هم قابل پیش بینی است.
  • معمولا این عوارض بیش از یک روز ادامه نمی یابد.
  • نتایج در پرفایلو سریع و فوری قابل مشاهده است و فرد افزایش سفتی ، کشش و کیفیت پوست را احساس می کند.
  • زنان باردار و شیرده و حساس به مواد به کار رفته در ژل پرفایلو باید از آن اجتناب کنند.مقدار دوز تزریقی بستگی به شرایط پوست دارد.
  • بعد از گذشت شش ماه مواد تزریقی کاملا در پوست تجزیه می شود و برای حفظ نتایج تکرار تزریق در هر شش ماه ضروری است.
  • عمل به توصیه های متخصص و توجه به روند های درمانی در دریافت بهترین نتیجه بسیار بااهمیت است.

تماس و مشاوره

بهترین کلینیک ها و پزشکان تزریق ژل پروفایلو درتهران برای شما در سایت کلینیک قابل مشاهده است.

تزریق ژل پروفایلو درتهران
ژل پروفایلو در تهران

طول درمان بعد از پروفایلو چقدر است؟

بعد از انجام پروفایلو نیاز به استراحت وجود ندارد و فرد می تواند سریعا بعد از انجام عمل به کار و فعالیت های روزمره بازگردد.در عین حال توصیه می شود در چند روز ابتدایی بعد از عمل ورزش و فعالیت های سنگین انجام نشود.

در همین روزها هم باید از حمام و سونا دوری کرد و پوست در معرض تابش مستقیم نور خورشید نباشد.

عوارض جانبی روش پروفایلو

مانند سایر روش های پرکننده عوارض جانبی جزئی مانند کبود شدن پوست محل مورد درمان و تورم وجود دارد.این عوارض معمول نیست و در صورت بروز هم به سرعت از بین می رود.

این روش برای زنان باردار و زنان شیرده مناسب نیست و افرادی که به اسید هیالورونیک حساسیت دارند باید از انجام این عمل پرهیز کنند.

 

پروفایلو در تهران ؛ نکاتی در مورد روش پروفایلو

  • پروفایلو یک روش بازسازی پوست محسوب می شود و هدف اصلی آن درمان پوست هایی که است که در اثر افزایش سن سفتی و خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده اند.پروفایلو یک پرکننده پوستی با حالت غیرتهاجمی ، سریع و غیر دائمی می باشد که در کنار مزایای زیبایی ، مراقبت از پوست را هم انجام می دهد.
  • پنج نقطه ی اصلی در صورت وجود دارد که در پروفایلو درمان در آن قسمت ها انجام می شود.این روش از کنار گوش ها شروع شده و سپس در خطوط خنده اطراف دهان و چانه ادامه می یابد و در زیر چشم ها و بالای گونه ها هم انجام می شود.
  • پرفایلو باعث تحریک پوست شده و با تولید طبیعی کلاژن پوست محکم و سفت می گردد.
  • در نواحی از بدن که افتادگی و سستی پوست زیاد است مانند گونه ها ، گردن و بالای سینه روش پروفایلو بسیار موثر است.
  • تا مدتی طول می کشد تا نتایج این روش مشاهده شود زیرا بخشی از مواد تقویت کننده پوست مانند کلاژن بعد از تزریق باید توسط بدن تولید شود لذا طبیعی است که مدتی زمان ببرد.
  • درخشندگی پوست که بسیاری برای رسیدن به آن کرم ها ، اسکراب ها و سرم های زیادی را امتحان کرده اند با روش پروفایلو به عینه افزایش می یابد.
  • یک ماه بعد از عمل پروفایلو دوباره به پزشک مراجعه داشته باشید.برای اینکه نتایج دائمی باشد باید در سال دوبار این روش تکرار شود.البته نتایج در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد.

 

 

پروفایلو در تهران ؛ ژل پروفایلو

این روش در جوانسازی بسیار کارآمد است و برای افراد بالای سی سال که به دنبال رفع پیری و جوانسازی هستند، ژل پرفایلو بسیار مثمرثمر است.

در سایت کلینیک42 بهترین مراکز تخصصی پروفایلو در تهران و روش های مختلف زیبایی و جوانسازی پوست به همراه شماره تماس و آدرس معرفی شده است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *