بالا کشیدن ابرو با بوتاکس ژل ولیفت نخ

بالا کشیدن ابرو

برای بالا کشیدن ابرو ها یا همان لیفت ابرو روش های مختلفی ارائه می شود که از جمله این روش ها می توان به تزریق بوتاکس، تزریق ژل و لیفت با نخ اشاره نمود. هر یک از روش های ذکر شده دارای فواید و مزایایی می باشند که با توجه به بهترین و مناسب ترین نوع با وضعیت بیمار، انتخاب و مورد اجرا قرار می گیرند.

جهت اشنایی بیشتر تفاوت لیفت ابرو لیزر با نخ را مطالعه فرمایید . 


بالا کشیدن ابرو با تزریق بوتاکس

به مرور زمان و پس از گذشت سالها شاهد افتادگی در قسمت ابروها می باشیم که این موضوع یکی از ناراحتی های افرادی که می خواهند همیشه چهره جوان و جذابی داشته باشند، می باشد.

 روش تزریق بوتاکس یکی از پرطرفدارترین روش هایی می باشد که مورد انتخاب و اجرا واقع می شود.

"<yoastmark

بوتاکس ماده ای می باشد که دارای خاصیت پرکنندگی بوده و با تزریق این ماده بر عضلات پیشانی و کنار چشم سبب می شود تا از پایین رفتن و افتادگی ابروها خودداری شود.

توجه داشته باشید با وجود این که روش تزریق بوتاکس برای بالا کشیدن ابرو ها روشی کم خطر می باشد اما با توجه به حساسیت افراد و نوع واکنش پوست در بیمار می تواند عوارض هایی نیز به دنبال داشته باشد که البته برای جلوگیری از غیرقابل شدن این عوارض، این موضوع را با پزشک متخصص در میان گذاشته و پمادهای مربوطه را دریافت و استفاده نمایید.


بالا کشیدن ابروها با تزریق ژل

روش لیفت ابرو از طریق تزریق ژل نیز یکی دیگر از راه هایی می باشد که مورد اجرا واقع می شود. در این روش از ژل هایی همچون پرلان، رستیلان یا اسکولپترا و ژوویدرم در قسمت های شقیقه و ناحیه های کنار ابرو مورد استفاده قرار می دهند با تزریق ژل در این بخش از صورت، لیفت ابرو انجام می شود که در نهایت کار شاهد پوستی شاداب و سفت در این بخش از صورتتان خواهید شد.

"<yoastmark

🔸🔸 معرفی بهترین مارک های ژل لب و صورت  🔸🔸

برای انجام این روش برای لیفت ابرو حتما باید زیر نظر پزشک متخصص اجرا شود چرا که برای جلوگیری از حسایت و بروز ورم و کبودی از پمادهای بی حسی استفاده می گردد. تزریق ژل در این ناحیه از صورت سبب غیرفعال شدن عضلات این ناحیه شده و سبب بالا نگه داشته شدن ابروها می شود.

جهت آگاهی از مزایا و عوارض تزریق فیلر کلیک کنید.


بالا کشیدن ابرو از طریق لیفت نخ

برای بالا کشیدن ابرو روش دیگری نیز وجود دارد که این روش لیفیت نخ می باشد. در این روش از نخ های مخصوص استفاده می گردد به این صورت که ابتدا بخیه های بسیار ظریفی ایجاد می گردد و سپس پوست شل شده را گرفته و با تشکیل کلاژن در اطراف پوست ابرو، غبغب، گونه و گردن تحریک می شود و این اوامر سبب بالا کشیده شدن ابرو و صاف شدن آن می گردد.

عکس لیفت ابرو قبل و بعد

این روش یک عمل جراحی می باشد که با کشیدن و سفت کردن پوست گردن ظاهر جوانی بر صورت فرد می بخشند و ابروهای افتاده را دوباره به جای قبلی خود بر می گردانند.

بالا کشیدن ابرو از طریق لیفت نخ قبل و بعد عمل

بالا کشیدن ابرو روشی با عارضه بسیار کمی می باشد و افرادی که این روش را انتخاب و اجرا می کنند با کم ترین تورم و کبودی در صورت خود این مرحله جراحی را پشت سر خود خواهند گذاشت.

در این روش بالا کشیدن ابرو ها می توان گفت که کمتر مصنوعی به نظر خواهد رسید به طوری که بالا بودن ابروها کاملا طبیعی می باشد و هیچ عمل جراحی در آن صورت نگرفته است. قسمت بیرونی ابروها بیشتر از قسمت درونی ان بالا کشیده خواهد شد و در این صورت چشم ها درشت تر و قابل دید تر خواهند بود که در نتیجه تمامی این اوامر چهره ای جوان و شادابی را به صورت خود خواهید بخشید. در روش بالا بردن ابرو با لیفت نخ حدود 12 الی 18 ماه پس از جراحی نیاز به تمدید خواهد داشت.


مشاوره رایگان درباره بالا کشیدن ابرو

بدون دغدغه با کلینیک24 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

کلینیک دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

 

کلینیک مریم ( شمال تهران)

کلینیک زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این کلینیک

 

کلینیک دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این کلینیک



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *