قیمت و هزینه لیزر موهای زائد نقاط بدن

با سلام به مطب42 خوش آمدید. جواب کوتاه به این سوال که هزینه لیزر موهای زائد کل بدن چقدر است باید گفت طبق تحقیقات و جمع اوری قیمت ها از سرتاسر مراکز لیزر در تهران به قیمت فول بادی 550 هزار تومان رسیده ایم. این قیمت برای دستگاه های لیزری میباشد ونه   ipl ها. در برخی تبلیغات به نوع دستگاه هیچ اشاره ای نمیشود و قیمت های به مراتب پایینی ارائه میشود که از تاثیر گذاری آن به اندازه دستگاه های دایود و الکس و سایر دستگاه های لیزری نیست.

پس هنگام مراجعه به مراکز لیزر حتما نام دستگاه را از آن مطب بپرسید و تحقیقات خود را کامل کنید.

لیزر دستگاه الکس ;  این دستگاه که دارای سیستم کولینگ یا خنک کننده است باعث میشود تا بیمار هیچ دردی از جانب از بین بردن موها نداشته باشد بعلاوه احتمال سوختگی و قرمزی و التهاب که با سایر دستگاه ها احتمال ان بالا تر است با این دستگاه به صفر میرد و فرایند بدون ریسک و خطری برای از بین بردن موهای زائد است.

توجه داشته باشید مطب لیزر دکتر ناهید محمدی متخصص پوست و مطب لیزر گیشا دو مطب  از چندین مراکز لیزر است که دارای دستگاه الکس کندلا 2018 جدیدتری نوع دستگاه لیزر از شرکت کندلا را دارا میباشد.  این مطب دارای اپراتور خانو م اقا زیر نظر دکتر متخصص پوست میباشد  یک بار برای همیشه موهای زائد را نابود کنید و وقت خود را صرف کار های مهمتر در زندگی کنید.

یکبار برای همیشه با موهای زائد خداحافظی کنیدو هزینه های اضافه برای موهای بدن را فراموش کنید

برای مشاوره لیزر موهای زائد با ما در تماس باشید.

لیست قیمت و هزینه لیزر موهای زائد در گیشا

 

 

در طی چند سال اخیر لیزر موهای زائد یکی از بهترین راهکارهای موجود برای از بین بردن و خلاص شدن از دست موهای مزاحم بدن و صورت می باشد که بسیار مورد توجه تمامی خانوم و آقایان قرار گرفته است. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را در خصوص قیمت لیزر موهای زائد و عوارض جانبی آن با شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید.

 

عوارض جانبی لیزر موهای زائد 

اگرچه لیزر به عنوان یکی از روش های درمانی و زیباسازی کم تهاجم و ایمن برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت به حساب می آید اما با این وجود با توجه به شرایط و حساسیت های پوست فرد، همچنین میزان تبحر و تجربه پزشک متخصص در این زمینه، نوع دستگاه و … ممکن است که احتمال بروز عوارضی به صورت موقت یا خطرناک بعد از استفاده از این دستگاه نوری گریبانگیر فرد شود. به طور مثال چنانچه طول موج نور اشعه لیزر و زمان تابش آن فراتر از حد مطلوب و تعیین شده باشد؛ پوست فرد به احتمال خیلی زیاد در قبال چنین مسئله ای واکنش خواهد داد.

از جمله واکنش های طبیعی پوست که موقتی بوده و بعد از مدتی ازبین خواهد رفت، می توان به التهاب، قرمزی و پوسته پوسته شدن آن اشاره کرد. همچنین عوارض دیگری نظیر تغییر رنگ و بافت پوست و ایجاد اسکار، سوختگی و تاول، عفونت و … از نتایج احتمالی نامطلوب این کار به شمار می آید. معمولا به هنگام لیز افراد درد زیادی را احساس نمی کنند و بر اساس تجربه می توان گفت که در برخی از افراد ممکن است احساسی مانند فرو کردن یک سوزن درون پوست به آنها دست دهد. اما باز هم با توجه به آستانه تحمل و میزان درد افراد می توان از  پمادهای بی حسی برای موضع مورد نظر قبل از انجام لیزر استفاده کرد.

 

تعداد جلسات لیزر و مشاهده تاثیر نهایی آن

تعداد جلسات لیزر برای مشاهده نتایج اثر بخش آن بر حسب میزان ضخامت و مقاومت ریشه موی افراد، موضع مورد نظر ( بیکینی، زیر بغل، صورت و ….)، جنسیت، تراکم و چرخه رشد مو و …  در هر یک از افراد مراجعه کننده متغیر است. با این وجود می توان گفت که حدودا 6 تا 10 جلسه به طور تقریبی برای انجام لیزر طول خواهید کشید. بدین ترتیب که بازه زمانی بین این جلسات برای اثر گذاری بر روی فولیکول های مو و نابودی آنها بر حسب چرخه رشد موهای زائد افراد و موضع مورد نظر تعیین می شود.

 

درباره دستگاه الکس کندلا 2019

لیزر موهای زائد به وسیله دستگاه های مختلفی انجام می گیرد که از نظر مشخصات و ویژگی های در نظر گرفته شده برای هر یک از آنها با دیگری متغیر است. انتخاب نوع دستگاه برای لیزر موهای زائد بنابر تشخیص پزشک بوده و بعد از بررسی وضعیت فرد از دستگاهی به خصوص برای کار خود کمک می گیرد. دستگاه الکس کندلا 2019 یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های طراحی شده برای لیزر موهای زائد بدن بوده که به دلیل مشخصات در نظر گرفته شده برای طراحی و ساخت آن نظیر طول موج و اندازه لکه لیزر، مدت پالش و شیوه خنک کردن پوست با انواع پوست ها مختلف سازگاری داشته و بازده بسیار مناسبی را برای انجام این کار به دنبال خواهد داشت.

تکنولوژی منحصر به فرد دستگاه الکس کندلا 2019 در  مقایسه با نسخه های قدیمی خود باعث شده که این دستگاه از ایمنی و کارایی بیشتری برخوردار باشد. پزشک به وسیله این دستگاه قادر است که قطر لکه های لیزر را بین 6 تا 18 میلی متر تنظیم کرده و به این ترتیب زمان انجام لیزر موضع مورد نظر را کاهش خواهد داد. همچنین در این دستگاه از سیستم خنک کننده DCD و ACC برای ساخت آن کمک گرفته شده و به هنگام لیزر احساس راحتی و آرامش به فرد دست خواهد داد.

قیمت انجام لیزر موهای زائد

هزینه ای که هر شخص بابت لیزر موهای زائد موضع مورد نظر خود بر روی بدن یا صورت باید بپردازد تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی محاسبه و تعیین می شود که از جمله این فاکتورها می توان به نوع دستگاه، وسعت موضع و زمان انجام این کار و … اشاره کرد. از همین رو بهتر است که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انجام لیزر فول بادی 550 هزار تومانی که از پالس های کوتاه و انرژی قابل تنظیم به منظور کنترل انتشار گرما و آسیب دیدن ناخواسته به بافت و فولیکول های مو استفاده می شود و همچنین قیمت سایر روش های درمانی لیزر موهای زائد به نزد یک پزشک متخصص در این حوزه مراجعه کنید.


انتخاب هوشمندانه بهترین مطب لیزر و دیدن نظرات دیگران

همین هفته شروع به نابودی موهای زائد خود به وسیله لیزر کنید !

تهران و شمال تهران

انتخاب بهترین مراکز لیزر در شمال شرق مطب و غرب تهران کلیک


ورود به صفحه مطب لیزر موهای زائد نیاوران کلیک کنید

توجه; قیمت ها برای سال  میباشند

لیزر نیاوران

قیمت لیزر در تهران مطب دکتر هنرور تهران

قیمت لیزر در اصفهان

لیزر موهای زائد چیست؟

منبع:

لیزر موهای زیر بغل و زائد بدن

مقایسه دستگاه لیزر الکس با سایر لیزر ها


سوالات متداول درباره لیزر – مطب پوست و مو ، لیزر ، …

 

 

www.iranianclinic.com/index.aspx?siteid=140&pageid=3264

 

معمولالیزر موی زائد در سه تا شش جلسه انجام می شود که فاصله جلسات در لیزر صورت شش هفته یکبار ودر مورد بدن هشت هفته یکبار می باشد.البته معمولا از جلسه سوم به …

لیزر موهای زائد پا , هزینه و قیمت لیزر موهای زائد پا و ران – …

 

 

laserbelleza.ir/index.php?newsid=39

 

لیزر موهای زائد پا , لیزر موی پا , لیزر موهای زائد ناحیه ران پا هزینه لیزر موهای زائد پا …. که افرادی هستند که از خال های مادرزادی پر مو در تمامی نقاط بدن اعم از پاها , صورت و .

لیزر موهای زائد دائمی است – متخصص پوست

 

 

drsaralotfi.com/لیزر-موهای-زائد-دائمی-است/

 

هزینه لیزر دائمی موهای زائد; آیا لیزر موهای زائد موثر است; قيمت ليزر كردن موهای زائد … عنوان بهترین، سریعترین و موثرترین روش نابود کردن موهای زائد بدن می‌شناسند.

لیزر موهای زائد: ۱۷ نکته مهم درباره انواع، مزایا و هزینه لیزر مو – …

 

 

https://bazdeh.org/لیزر-موهای-زائد/

 

۱۶ خرداد ۱۳۹۷ – اگر می‌خواهید درباره لیزر موهای زائد بیشتر بدانید با ما همراه باشید تا … زائد با استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای تمام قسمت‌های بدن مناسب است.

قیمت لیزر موهای زائد – زیبایی

 

 

https://iranbeautycliinic.com/قیمت-لیزر-موهای-زائد/

 

خوشبختانه لیزر موهای زائد بدن به بهترین وجه مشکل شما را حل کرده است. … در جلسه مشاوره قبل از لیزر با شما درمورد هزینه و عوارض لیزر موهای زائد صحبت خواهد شد.

لیزر الکساندرایت اصفهان on Instagram: “ متاسفانه این …

 

 

https://www.instagram.com/p/BPTDOF5jsF1/

 

۲۶ دی ۱۳۹۵ – ✍متاسفانه این روزها شاهد قیمت های پایینی از لیزر موهای زائد میباشیم که یکی … از بدن هستند که با وجود پرداخت هزینه آن اصلا هیچ لیزری روی آن نقاط …

لیست قیمت و هزینه لیزر موهای زائد – مطب جوانسازی و …

 

 

https://www.sepidclinic.com/لیست-قیمت/

 

امروزه اغلب دستگاههای لیزر موجود در مطب ها و مطب های پوست و مو از نوع IPL می … استفاده از لیزر بدون درد و سوختگی و هر نوع عوارض دیگری را به شما هدیه می کند.

لیزر موهای زائد در اصفهان با الکساندرایت در مطب لیزر دکتر …

 

 

https://www.dr-saeidi.com/laser-service/

 

لیزر موهای زائد تمام ناحیه های بدن از جمله بیکینی، زیر بغل، دست و پا و فول بادی (تمام … برای مشاهده قیمت کامل لیزر قسمت های مختلف بدن و پکیج های تخفیف دار، وارد …

لیزر کردن موهای زائد بدن و بهترین لیزرهای خانگی | مجله …

 

 

blog.ershaco.com › … › اپی لیدی ( اپیلاتور ) و ریش تراش › لیزر موهای زائد بدن

 

۴ دی ۱۳۹۵ – امروزه لیزر کردن موهای زائد بدن به یک روش مرسوم و پر طرفدار در میان مردان و زنان تبدیل شده است. … موهای زائد بدن دوام بالایی ندارد و به علاوه در کوتاه مدت پاسخگو است و گاهی هزینه و … لیزر کردن موهای بدن برخلاف آنچه در اذهان برخی از مردم وجود دارد عوارضلیزر LumaRx برای تمامی نقاط بدن خانم ها و آقایان طراحی شده است.

هزینه لیزر موهای زائد – دستگاه لیزر خانگی

 

 

homeuselaser.com/هزینه-لیزر-موهای-زائد/

 

رشد موهای زائد در تمام قسمت های بدن وجود داشته و تراکم آن در برخی نقاط بیشتر و در برخی دیگر کمتر است. وجود این قبیل موهای اضافی، برای هیچ کس خوشایند نیست به …

 

لیست قیمت لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد صورت , …

 

 

drhonarvar.ir/لیست-قیمت/

 

لیست قیمت پاک کردن تاتو توسط کیوسوییچ , پاک کردن تاتوی نیمه ابروها هر جلسه … زائد مى باشد كه بدون درد و سوختگى در كمترين تعداد جلسه موها را از بين مى برد. قيمتها به گونه اى تنظيم شده است كه تعداد شات لازم در هر ناحيه زده شود و همه نقاط به طور …

هزینه لیزر موهای زائد کل بدن، صورت و ناحیه تناسلی با …

 

 

https://drmajidzadeh.com/1048/هزینه-لیزر-موهای-زائد-صورت/

 

۷ روز پیش – هزینه ، قیمت و لیست کامل لیزر موهای زائد بدن ، دلیل گرانتر یا ارزانتر بودن برخی نسبت به دیگری، بهترین دستگاه لیزر موهای زائد و مشاوره قبل …

لیست جدید قیمتهای لیزر مو – لیزر موهای زائد

 

 

behtinclinic.ir › مطب زیبایی

 

رتبه: ۴ – ‏بازبینی توسط مدیریت

۲۸ فروردین ۱۳۹۵ – 1- هزینه لیزر موهای کل بدن : 599 هزار تومان.(در این پکیج کل بدن شامل:کل دست ها،پاها،زیربغل و بیکینی میباشد). 2- قیمت لیزر موهای صورت برای هر …

لیست ، هزینه و قیمت لیزر مو های زائد کل بدن – قیمت لیزر …

 

 

https://gloriacenter.ir/2018/04/08/laser-hair-removal-cost/

 

۱۹ فروردین ۱۳۹۷ – قیمت لیزر مو های زائدقیمت لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ، کل صورت ، خط ریش ، گونه ها ، پیشانی ، دور لب ، پشت ،لب، چانه ، زیر چانه ، بینی …

قیمت لیزر کل بدن – clinicpersia

 

 

www.clinicpersia.com/قیمت-لیزر-کل-بدن/

 

۳۰ تیر ۱۳۹۷ – قیمت لیزر کل بدن | لیزر کل بدن | قیمت لیزر کل بدن با دستگاه | لیزر … این هزینه ها نسبی میباشد و هزینه دقیق لیزر موهای زائد به تراکم مو و میزان …

لیزر بدن – لیست قیمت – مطب پوست و مو رخ آرا

 

 

https://www.rokharaclinic.com/services/laser-hair-removal/body/

 

لیزر بدن – با لیزر موهای زائد شما می‌توانید بدون ترس هر لباسی که می‌خواهید بپوشید؛ ما در مطب پوست و موی رخ آرا به شما کمک خواهیم کرد که بهترین شیوه برای از …

تخفیفان‌های هزینه لیزر موهای زائد | تخفیفان

 

 

https://takhfifan.com/tag/هزینه-لیزر-موهای-زائد

 

رتبه: ۳٫۹ – ‏۵ نقد

تخفیفان های هزینه لیزر موهای زائدلیزر موهای زائد الکساندرایت ND-YAG در درمانگاه روبیان … لیزر الکساندرایت کندلا ویژه کلیه نواحی بدن در مطب لیزر ملینا … هزینه لیزر موهای زائد در نقاط مختلف بدن به عوامل مهمی برمیگردد که از جمله آن ها میتوان به …

لیست قیمت و هزینه لیزر موهای زائد کل بدن , صورت , بیکینی …

 

 

https://lasermoo.com/لیست-قیمت-و-هزینه-لیزر-موهای-زائد/

 

قیمت لیزر موهای زائد , هزینه لیزر موهای زائد , تعرفه خدمات لیزر موهای زائد , لیست قیمت لیزر مو در مطب لیزر مو , خدمات لیزر موهای زائد در مطب زیبایی.

هزینه انجام لیزر موهای زائد – دکتر رضیعی متخصص پوست،مو …

 

 

https://dr-razi.ir/هزینه-انجام-لیزر-موهای-زائد-و-عکسهای-قب/

 

۲۳ بهمن ۱۳۹۵ – لیزر موهای زائد صورت، بدن، زیر بغل و بیکینی همراه با هزینه انجام لیزر … متخصصین در مطب دکتر رضیعی لیزر موهای زائد را با قیمت مناسبی …. شود و اختلال هورمونی در شخص باعث بروز مجدد موهای زائد در همان محل یا نقاط دیگر شود …

قیمت لیزر موهای زائد


مشاوره برای لیزر موهای زائد را همین حالا شروع کنید !

شما میتوانید با لمس گزینه تماس و مشاوره پایین و یا ورود به صفحه مطب ها از مشاوره رایگان متخصصین لیزر موهای زائد برخوردار شوید.

مطب دکتر راحمی (شرق تهران)

دکتر شیرین راحمی

تماس و مشاوره

ورود به این مطب

 

مطب مریم ( شمال تهران)

مطب زیبایی مریم نیاوران

تماس و مشاوره

ورود به این مطب

 

مطب دکتر محقق ( غرب تهران )

تماس و مشاوره

دکتر محقق

ورود به این مطب


One thought on “قیمت و هزینه لیزر موهای زائد نقاط بدن

  • مارس 8, 2020 at 03:38
    Permalink

    سلام. لطفا قیمت و هزینه لیزر موهای زائد رها را نیز درج نمایید

    Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *